Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@04:46:56 GMT

دستگیری۲ شکارچی غیرمجاز در اسدآباد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۲۹۰۳

دستگیری۲ شکارچی غیرمجاز در اسدآباد

ایسنا/همدان مدیر اداره محیط زیست اسدآباد از دستگیری دو شکارچی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

مجید اسکندری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:طی گزارش‌های واصله از همیاران محیط زیست به بازرسی استان در رابطه با فعالیت دو شکارچی غیرمجاز در زمینه شکار  غیر قانونی حیوانات وحشی و پرندگان نگهداری تاکسیدرمی این حیوانات در منزل با اخذ مجوز حکم ورود به منزل از دادستان با همکاری و هماهنگی  نیروی انتظامی در دو اکیپ شامل  اکیپ نیروی انتظامی و یگان بازرسی محیط زیست استان از دو منزل مسکونی دو شکارچی غیرمجاز به ثورت همزمان بازرسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گزارش‌های واصله از این دو منزل شکارچیان توسط همیاران محیط زیست کاملا صحت داشت، افزود: در این منازل یک مورد سر قوچ، دو قرقاول، دو مورد کبک و یک مرغابی سرسبز  تاکسیدرمی شده و یک تخته پوست قوچ، سه اسلحه شکاری کشف و ضبط شد.

اسکندری خاطر نشان کرد:با دستگیری این دو شکارچی غیر قانونی پرونده آنان برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون علاوه بر این پرونده یک مورد شکار غیر قانونی بلدرچین نیز در اوایل سال داشته ایم گفت: شکار غیر مجاز معمولا از اوایل  پاییز آغاز می‌شود و فعلا در رابطه با کاهش و یا افزایش چنین مواردی نسبت به سال گذشته نمی‌توان اظهار نظر کرد. 


اسکندری تاکید کرد: از همیاران محیط زیست، شهروندان و روستاییان شهرستان درخواست داریم در صورت مشاهده موارد تاکسیدرمی و نگهداری این موارد در منزل و یا مغازه توسط شکارچیان غیر مجاز و یا ترددهای مشکوک برای شکار در سطح روستاها و محیط زیست را به سامانه ۱۵۴۰ و یا اداره محیط زیست شهرستان اطلاع دهند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها محیط زیست شکارچیان غیرمجاز تاكسيدرمي حیوانات وحشی شکار پرندگان دستگیری شکارچیان متخلف دو شکارچی غیر محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ علیرضا حسین زاده بابایی گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست، ساختمانی به مساحت ۵۰ مترمربع را که در منطقه حفاظت شده‌ی سیاهمزگی شهرستان شفت ساخته شده بود با همراهی کارشناسان منابع طبیعی و نیروی انتظامی و حکم قضایی تخریب و زمین ملی به حالت اولیه بازگردانده شد. 

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: مردم در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه تخلف محیط زیستی و یا تصرفات غیرمجاز در مناطق حفاظت شده ، موارد را به ادارات حفاظت محیط زیست و یا سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • خسارت ۷۸ میلیارد ریالی به محیط زیست خراسان رضوی
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در سال گذشته
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان در سال گذشته
  • دستگیری بیش از ۷۰۰ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در استان خوزستان
  • شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز
  • شکارچیان حیوانات وحشی در راور به دام قانون افتادند
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند