Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : در پی بارش‌های اخیر هیچ‌گونه خسارت به منازل و آب‌گرفتگی معابر در استان کرمانشاه گزارش نشده است.

افرادی در جاده‌های مسیر اورامانات به علت وزش برف و کولاک گرفتار و دچار حادثه شده و در محور‌های منتهی به اورامانات و روانسر به کامیاران ۱۲۵ نفر حادثه دیده که به همه‌ی این افراد امدادرسانی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای دی ماه امسال، ۳۲ حادثه جاده‌ای، ۱۰ حادثه کوهستانی و سه حادثه شهری رخ داده و به تعداد ۲۷۹ نفر امداد رسانی به عمل آمده است.

۵۶ تیم عملیاتی، ۲۰۸ اعضای هلال احمر و ۴۸ دستگاه آمبولانس و خودرو کمک‌دار در امدادرسانی به حوادث ماه اخیر مشارکت داشته‌اند.

۵۶ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در ۲۱ پایگاه امداد و نجات بین شهری، ۱۵ پایگاه شهری، پایگاه امداد هوایی و تیم‌های واکنش سریع در طول ایام زمستان در حال آماده‌باش هستند.

به مسافران و کوهنوردان توصیه می‌شود از مسافرت‌های غیر ضروری و صعود به ارتفاعات برف‌گیر استان کرمانشاه خودداری کنند.

در صورت ضرورت و نیاز به مسافرت یا کوهنوردی حتماً وسایل و تجهیزات زمستانی به همراه داشته و قبل از مسافرت از وضعیت جوی آگاهی پیدا کنند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر امداد و نجات امدادرسانی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۴۳ نفر سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به ۴۳ نفر آسیب دیده از سیل و آبگرفتگی در جنوب این استان خبر داد.

حسن مصفا در گفت و گو با ایسنا افزود: امدادرسانی به آسیب دیدگان شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر و سیب و سوران ، توسط ۵۰ نفر نجاتگر در قالب ۹ تیم عملیاتی انجام شد.

وی افزود: ۳۸ آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۱۰ دستگاه چادر امدادی، ۱۸ تخته موکت، ۱۳تخته پتو و ۷ کیلوگرم نایلون سنگری در بین آسیب دیدگان استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: تیم های امدادی جمعیت هلال احمر ۲۴ ساعت شبانه روز در ۱۸ شعبه هلال احمر آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سیل‌زدگان سه شهر مرزی خراسان جنوبی
  • ۲۲ مصدوم در سوانح رانندگی کرمان
  • ۳ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در اتوبان قم به تهران
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است
  • واژگونی مرگبار اتوبوس در این گردنه با ۵ فوتی
  • ۵ کشته و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • امدادرسانی به ۴۳ نفر سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • جسد پیرمرد هرسینی در آب‌های کرمانشاه کشف شد
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان به دلیل بارش باران
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان