Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی مصر شب گذشته با هدایت کارلوس کی روش سرمربی اسبق ایران شروعی ضعیف در جام ملت های آفریقا داشت و با نتیجه یک بر صفر تسلیم نیجریه شد.

در همین رابطه رضا عبدالعال ستاره سابق الزمالک و الاهلی خواستار برکناری فوری کی روش شد. او پیشنهاد داد تا ضیاء السید دستیار کی روش در ادامه مسابقات به عنوان سرمربی تیم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هکتور کوپر سرمربی سابق مصر نیز در این زمینه، گفت: سبک بازی کی روش منظم نیست. با این سیستم بازی از ابتدا در دل همه بازیکنان شک وجود داشت. کی روش در این بازی سیستم مشخصی نداشت.

نشریه «سان» انگلیس نیز به تمسخر کی روش پرداخت و نوشت: مربی پرتغالی در این بازی سیستم عجیب و غریبی پیدا کرد. او با سیستم 5-5-0 بازی کرد یعنی 5 بازیکن در پست دفاع و 5 بازیکن در خط میانی و بدون مهاجم بازی کرد.

عامر حسین عضو فدراسیون فوتبال مصر اخراج کی روش در شرایط کنونی را محال دانست. این مسئول بلندپایه فدراسیون مصر غرامت سنگین در ازای برکناری کی روش را مانع از این اقدام دانست.

طبق اعلام این مسئول فدراسیون مصر اگر کی روش برکنار شود فدراسیون موظف است غرامت 2 میلیون و 700 هزار دلاری پرداخت کند به همین خاطر برکناری مرد پرتغالی امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کارلوس کی روش سرمربی سابق ایران کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی چند ماه قبل اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل از بارسلونا جدا شود و در فصل آینده روی نیمکت این تیم نخواهد نشست اما مدیران این باشگاه و به خصوص لاپورتا از تصمیم او راضی نبودند.

رئیس باشگاه بارسلونا به همراه رافا یوسته و همچنین دکو در طول مدت تمام تلاششان را به کار گرفتند تا این مربی را از تصمیمی که گرفته بود منصرف کنند، خصوصا که نتوانسته بودند مربی بزرگی را برای جانشینی او انتخاب کنند و در نهایت هم موفق شدند که نظر او را تغییر دهند.

اما حالا RAC1 خبر داده است که تصمیم لاپورتا برای حفظ ژاوی و ادامه همکاری با او با مخالفت‌هایی از سوی بعضی از مدیران این باشگاه و اعضای هیئت مدیره همراه شده است. این مخالفت به حدی جدی است که بعضی از آنها تهدید کرده‌اند که در صورت ادامه حضور ژاوی در بارسا از سمت خود استعفا خواهند داد.

آنها پیش از این به رئیس باشگاه بارسلونا هشدار داده بودند که بهترین تصمیم این است که هرچه زودتر سرمربی این تیم را اخراج کند. با توجه به اینکه او حالا تصمیم گرفته به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد، در صورتی که بارسلونا بخواهد او را اخراج کند باید دستمزد او در فصل آینده را هم پرداخت کند که ضرر بزرگی از نظر مالی برای این باشگاه خواهد بود.

ژاوی و لاپورتا قرار است تا ساعاتی دیگر در نشست خبری حضور پیدا کنند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دهند و باید دید که در نهایت تنش‌های به وجود آمده در این باشگاه به چه شکل مدیریت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • فیلم| کارشناس شبکه ۱۴ اسرائیل:ایرانیان پاسخ ما را مسخره می‌کنند و از این بازی پیروز بیرون آمدند
  • کاریکاتور/ پاسخ مسخره!
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • کارشناس سازمان ملل: سیستم سلامت غزه به طور کامل نابود شده است
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد