Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@17:57:48 GMT

پایان رسمی همکاری فاضلی و تراکتور

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۳۴۱۲

پایان رسمی همکاری فاضلی و تراکتور

مربی جوان تیم فوتبال تراکتور تبریز رسماً از کادرفنی این تیم جدا شد.

به گزارش "ورزش سه" وحید فاضلی که در زمره مربیان جوان فوتبال ایران به شمار می‌آید، فصل گذشته سرمربی نساجی مازندران بود و سپس بعد از قطع همکاری با باشگاه مازنی، تصمیم به حضور در کادرفنی شهر خودرو گرفت و به عنوان دستیار مهدی رحمتی فصل خوبی را در مشهد در تیم شهر خودرو گذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با تغییر و تحولات انجام شده در کادرفنی شهر خودرو، ابتدای لیگ بیست و یکم تصمیم به قطع همکاری گرفت و به کادرفنی تراکتور اضافه شد.

 

با این‌حال فاضلی که از شرایط خود در تراکتور راضی نبود، پیش از بازی هفته دوازدهم با ذوب‌آهن اصفهان درخواست جدایی داد و در تمرینات و مسابقات تراکتور نیز در کنار سولدو حاضر نشد.

 

با گذشت حدود دو هفته از این تصمیم، سرانجام امروز جدایی این مربی جوان قطعی شد و او به صورت رسمی از جمع سرخ‌پوشان تبریزی جدا شد و باید دید در ادامه مسیر مربیگری‌اش در کدام تیم حضور خواهد داشت.

وحید فاضلی (مربی) پدیده مشهد تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وحید فاضلی مربی پدیده مشهد تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ پاکو خمز از تراکتور جدا شد

پاکو خمز از تراکتور به صورت توافقی جدا شدند.

طرفداری | باشگاه تراکتور با درخواست جدایی پاکو خمز موافقت کرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، پس از کسب نتیجه دور از انتظار مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان، «هوشنگ نصیرزاده» مدیرعامل باشگاه طی جلسه‌ای با سرمربی تیم در تاریخ ۲۵ فروردین ماه در خصوص رفع ایرادات فنی تیم و حضور پرقدرت در ادامه مسابقات گفت‌وگو کرده و مقرر شد آقای خمز به کار خود ادامه داده و در راستای جبران امتیازات از دست رفته و حضور پرقدرت در جام حذفی تلاش دوچندانی انجام دهد.

با این حال، آقای خمز روز گذشته درخواست جدایی خود و دستیاران خارجی‌اش را به مدیریت باشگاه اعلام کرد و پس از جلسه امروز نصیرزاده و این سرمربی، سرانجام باشگاه تراکتور با درخواست جدایی او موافقت کرد. جدایی این سرمربی از تراکتور به صورت کاملاً توافقی بوده و هیچ گونه ضرر و زیان مالی برای باشگاه تراکتور به دنبال نداشته است. 

باشگاه تراکتور برای خمز و همکارانش در ادامه دوران حرفه‌ای و زندگی شخصی آرزوی موفقیت دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • دو مربی به کادرفنی سپاهان اضافه شدند
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور
  • واکنش رسمی تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل محمدی | همه چیز در ۴۸ ساعت اتفاق افتاد
  • گل محمدی- تراکتور؛ تصمیم مهم یحیی مشخص شد
  • رسمی؛ پاکو خمز از تراکتور جدا شد
  • پاکو خمز امروز از تراکتور جدا می‌شود؟
  • پاکو خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور؛ ادعای یک خبرگزاری
  • شاید امروز آخرین حضور سرمربی اسپانیایی در تمرین باشد/ خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور
  • جلسه رسمی برای جدایی مربی تراکتور
  • گزینه جذاب برای یحیی گل‌محمدی؛ تیم جدید او مشخص شد؟