Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز خالقی روز چهارشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر با بیان اینکه در دهه فجر در سطح شهرستان زنجان، برنامه های متنوعی با محوریت مردم، در حوزه های مختلف برگزار می‌شود، افزود: شاید کمرنگ ترین آنها برنامه های عمرانی باشد.  
وی با اشاره به اینکه، در حوزه عمرانی ۹۵ طرح به صورت شاخص است، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی حدود هفت پروژه آغاز و ۱۸۵ پروژه هم به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خالقی با بیان این که تمایلی به استفاده از واژه کلنگ زنی ندارم خاطرنشان کرد: به جای آن از عبارت آغاز عملیات اجرایی پروژه ها استفاده می کنم چرا که در برخی مواقع کلنگی زده و آن طرح یا پروژه به حال خود رها می شود و مردم ذهنیت خوبی از آن ندارند.
وی، اشتغالزایی ۱۸۵ طرح را  ۷۰۰ نفر با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
فرماندار زنجان در ادامه با بیان اینکه اغلب برنامه ها در حوزه های علمی، فرهنگی، هنری، بهداشتی درمانی و امثال آن در مناطق مختلف است افزود: علاوه بر دهه فجر، در ایام و مناسبت های مختلفی که در طول سال داریم برای همه آنها برنامه های مختلف برگزار می‌کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز گفت: راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن در زنجان در صورت فراهم بودن شرایط برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام علی ناصر اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت استثنایی برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است و با وجود اینکه مردم در زمینه معیشت و کرونا دچار مشکلاتی هستند، بیان دستاوردهای انقلاب ضروری است. 
وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در سالروز قیام ۱۹ دی، افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب نیز بیان دستاوردهای نظام اسلامی است که دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان این دستاوردها و امید بخشی در جامعه است.

حجت الاسلام ناصر ادامه داد: ۲۲ بهمن شاه بیت دهه فجر انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که برگزاری اجتماع بزرگ برای این روز برنامه‌ریزی می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه دشمنان و توطئه گران اهداف خود را امروزه در جنگ شناختی دنبال می‌کنند، افزود: امروز دشمن در جنگ نظامی و معرفتی به نتیجه نرسیده و به جنگ شناختی روی آورده و گفتمان انقلاب را نشانه رفته است.
حجت‌الاسلام ناصر تصریح کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی بهانه‌ای برای تکریم شخصیت امام خمینی(ره)، خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان است که برنامه‌های مختلفی در این زمینه برگزار می‌شود.
وی برضرورت نگاه ویژه به جایگاه زن به دلیل تقارن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و روز زن و مادر تاکید کرد و گفت: باید در برنامه‌ها به نقش بانوان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی توجه ویژه شود.
این مسئول یادآورشد: مردمی کردن بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر، فعال کردن مساجد و تشکل‌های مردمی، استفاده از ظرفیت جوانان و طراوت بخشی به برنامه‌ها ضروری است.
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در ادامه این جلسه اظهارداشت: بیش از ۸۰۰ برنامه در ایام شهادت سردار سلیمانی و حضرت فاطمه زهرا (س) از سوی پایگاه‌های بسیج و مساجد در استان برگزار شد.
سرهنگ ابوالفضل طهماسبی با اشاره به راه‌اندازی کمیته فضای مجازی در زنجان، بیان داشت: محصولات و تولیدات مربوط به ایام شهادت حضرت زهرا(س) و سردار سلیمانی در قالب کانال روشنا مدیریت و در اختیار گروه‌های مختلف قرار گرفت.
وی تصریح کرد: نمایش آیینی خیرکثیر با همکاری شورا و شهرداری زنجان با حضور 2 هزار تا 2هزارو ۵۰۰ نفر در هر شب اجرا شد.
این مسئول از توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی و بیش از ۲۳ هزار پرس غذای گرم در استان زنجان خبرداد و گفت: ایستگاه‌های صلواتی نیز در این ایام راه‌اندازی شد.
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به ذبح ۲۱ راس قربانی و توزیع لوازم التحریر و البسه در زنجان، ادامه داد: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با صبغه مردمی و از طریق مساجد برگزار و در فضای مجازی روایتگری انقلاب در دهه فجر انقلاب انجام می‌شود.
سرهنگ طهماسبی بیان داشت: امروز جنگ با دشمن جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها و فرا روایت‌ها است که اگر ما انقلاب اسلامی را روایت نکنیم دشمن ۱۸۰ درجه متفاوت روایت‌ها را بیان خواهد کرد.
وی یادآورشد: برنامه‌های ویژه‌ای نیز به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌النین با حضور مسئول کشوری در قالب یادواره شهدای حرم و محور مقاومت و تجلیل از همسران و مادران شهدا در زنجان برگزار می‌شود.
این مسئول از برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در دهه فجر و مراسم گرامیداشت پدر موشکی ایران شهید طهرانی مقدم خبرداد و افزود: ظرفیت سازی موجب اجرای برنامه‌های مطلوب در دهه فجر انقلاب اسلامی می‌شود.

برچسب‌ها فرمانداران مقام معظم رهبری زنجان قاسم سلیمانی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداران مقام معظم رهبری زنجان فرمانداران مقام معظم رهبری زنجان قاسم سلیمانی دهه فجر دهه فجر انقلاب اسلامی استان زنجان دهه فجر برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات

استاندار زنجان به همراه برخی مدیران‌کل استان صبح امروز به شهرستان ابهر جهت بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی مهم سفر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان به همراه برخی مدیران‌کل استان صبح امروز به شهرستان ابهر جهت بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی مهم سفر کرد. شهرستان ابهر به عنوان بزرگترین شهرستان استان زنجان شناخته می‌شود و به نوعی قطب صنعتی استان نیز به شمار می‌رود و از این جهت بسیار حائز اهمیت است.

افشارچی استاندار زنجان در این سفر یک روزه، ابتدا از محل پروژه 4 بانده کردن جاده زندان ابهر (جاده نیکویه) بازدید کرد؛ این پروژه به طول 5 کیلومتر اجرا خواهد شد.

جاده ابهر - قیدار

 استاندار زنجان در ادامه سفر خود از کشنده‌ترین محور استان زنجان یعنی جاده ابهر به قیدار بازدید کرد. سالیان سال است که قرار است این محور تعریض شود و همچنان این پروژه بر زمین مانده است.

محور قیدار - ابهر یکی از مهم‌ترین محورهای مواصلاتی زنجان و در عین حال جزو پرحادثه‌‌ترین محورهای استان به شمار می‌رود و این در حالی است که خبری از تزریق اعتبار و تسریع در روند تعریض این محور نیست. از 10 سال گذشته تاکنون که عزم جدی برای تعریض این محور گرفته شده، مسئولان زیادی در این دو شهرستان معارفه و تودیع شده‌اند ولی همچنان خبری از تکمیل تعریض این محور خطرناک نیست و به جای جان گرفتنِ اجرای پروژه تعریض، شاهد گرفتن جان از مردمی هستیم که در تصادفات این جاده قربانی می‌شوند.

 البته با روی کارآمدن مسئولان جدید استان در دولت سیزدهم کمی روند کارها بهبود یافته ولی هنوز تغییرات آنچنانی در این محور رخ نداده است. در سفر یک شهریور ماه سال گذشته که مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی از این محور بازدیدی انجام داد، دستوراتی در خصوص تسریع در روند اجرای پروژه صادر کرد که باید ببینیم آیا این دستورات عملی خواهد شد یا خیر.

پروژه 282 واحدی نهضت ملی مسکن شهرستان ابهر

استاندار زنجان در ادامه سفر خود از پروژه 282 واحدی نهضت ملی مسکن شهرستان ابهر بازدید کرد.  لازم به ذکر است 1800 واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ابهر در حال اجرا است که قرار است در صورت منظم واریز شدن آورده مردمی از سوی متقاضیان، این پروژه‌ها تحویل داده شود.

بازدید استاندار زنجان از استخر نیکیان شهرستان ابهر

استاندار زنجان در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان ابهر، کلنگ مجموعه پارک آبی نیکیان را در این مجموعه به زمین زد. مجموعه پارک آبی نیکیان در 2000 متر مربع، جنب استخر نیکیان توسط سرمایه گذار شخصی احداث خواهد شد.

محسن افشارچی در حاشیه این کلنگ‌زنی با بیان اینکه هدف همه مسئولان باید این باشد که سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری در این استان تشویق کنند، گفت: استان زنجان آمادگی این را دارد که در چارچوب قانون از حضور سرمایه‌گذاران در استان استقبال کند.

وی اضافه کرد: هرچقدر حضور سرمایه‌گذاران بیشتر باشد قطعاً به رشد اقتصادی استان کمک خواهد کرد و از سوی دیگر آمار بیکاری کاهشی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • پایان برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین 
  • برنامه‌های حوزه هنری باید زیست بوم محور باشد
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • فرهنگ ایثار و شهادت داشته اصلی نیروهای مسلح ایران است
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان