Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از شهرداری منطقه ۱۸ تهران، حجت‌الاسلام سید محمد آقامیری، در جمع نمازگزاران مسجد صاحب الزمان (عج) در محله ۱۷ شهریور، با اشاره به اجرای طرح ساماندهی دستفروشان و معتادان متجاهر افزود: طبق دستور شهردار تهران این طرح ها با هدف زیباتر شدن پایتخت در حال انجام است و با اجرای این طرح شهر رنگ تازه ای به خود می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: بازنگری طرح باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) که در مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران قرار دارد انجام شده و همچنین رفع معارضین بزرگراه شهید بروجردی و طرح تفصیلی آن در معاونت شهرسازی شهرداری تهران در حال انجام است.

وی همچنین از تحویل ۲ هزار دستگاه اتوبوس نو در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مدیریت شهری تلاش دارد که هر چه زودتر این اتوبوس ها را وارد ناوگان حمل و نقل عمومی کند.

در ادامه شهردار منطقه ۱۸ از طراحی ۲ رینگ ترافیکی در پروژه های شهید بروجردی و بهار خبر داد گفت: مسئله توسعه و راه اندازی اگو شهری جدی است، در جهت مسیر رضایت مردم و رفاه حال شهروندان  هرچه زودتر خط ۱۱ مترو و پروژه های در حال احداث را به بهترین نحو  ارائه خواهیم داد.

یعقوب هوشیار ضمن بازنگری در طرح تفصیلی که خواسته منطقه است، از مردم خواست تا مسجد محوری را سرلوحه خویش قرار دهند.

تمدید طرح تحول نگهداشت شهر تا ۲۲ بهمن

معاون هماهنگی‌ و امور مناطق شهرداری تهران از تمدید فاز اول اجرای طرح تحول نگهداشت شهر تا ۲۲ بهمن خبر داد.

حسین نظری با اعلام این خبر افزود: طرح تحول نگهداشت شهر اولین دستور شهردارمحترم‌ تهران‌به مناطق ۲۲ گانه بود که از ۲۲ آبان ماه آغاز و به مدت دوماه تا ۲۲ دی ماه ادامه پیدا کرد.

وی افزود: بنا بر گزارش های ارسالی از سوی ناظران امور مناطق و دستگاه های نظارتی ، این طرح به خوبی و با همسویی همه جانبه مناطق و نواحی ۱۲۴ گانه به اجرا درآمد و اکثر نقاط دارای معضل شهر تهران بخوبی احصا گردید به همین منظور این معاونت بر آن شد تا فاز اول اجرای  این طرح را تا یک  ماه دیگر تمدید نماید تا کلانشهر الگوی جهان اسلام، در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شان شهروندان فهیم پایتخت نونوار شود.

معاون هماهنگی‌و امور مناطق شهرداری تهران در ادامه به روند اجرای این طرح پرداخت و افزود:  طی دوماه گذشته فعالیت های صورت گرفته در سطح شهر مربوط به انباشت امور نگهداشت از سنوات قبل بود که با رویکرد تلاش جهادی نواحی ۱۲۴ گانه شهر تهران همراه بود،  این طرح تا بیش از میانگین حد انتظار اجرا شد که عملکرد بسیار قابل قبولی در سطح شهر تهران طی ۲ ماه محسوب می شود.

نظری در ادامه به نحوه عملکرد نواحی در فاز اول طرح تحول نگهداشت شهر اشاره کرد و افزود: اجرای طرح تحول نگهداشت علیرغم تمام محدویت ها و شرایط تنگنای اقتصادی ، بدون ذره ای ایجاد بار مالی و تنها از پتانسیل نیروی اجرایی خدمت رسان در نواحی استفاده شد و به کارنامه قابل دفاعی برای مدیران ارشد شهری تهران تبدیل شد.

وی رضایت شهروندی را  اولویت طرح تحول نگهداشت خواند و افزود: گزارشگیری دستگاههای نظارتی از طریق پیام های مردمی ۱۳۷ و ۱۸۸۸ گویای رضایت نسبی شهروندان محترم از اجرای این طرح است که امیدواریم با اجرای کارویژه های خوبی که در اجرای طرح تحول نگهداشت شهر تعبیه شده و مبنای آن درخواست شهروندان است ،بتوانیم در روزهای پایانی طرح  نیز خدمت رسانی مطلوبی را به شهروندان محترم شهر تهران ارائه کنیم.

بهره مندی بیش از ۳۰۰ بانوی سرپرست خانوار و نیازمند از بسته های حمایتی در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ اعلام کرد: طرح حمایت از زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های تحت پوشش در قالب پویش «در شهر چراغی برافروز» با مشارکت زنان فعال محلات و بانوان خیر در این منطقه با همکاری و مشارکت نواحی و محلات منطقه در حال اجرا است.

مهدی هدایت با اشاره به آغاز این پویش همزمان با ایام فاطمیه و شهادت جانسوز بانوی دو عالم و به یاد سردار دل‌ها، گفت: در این طرح تاکنون بیش از ۳۰۰  زن سرپرست خانوار، بدسرپرست، نیازمند و خانواده هایشان از اقلام و بسته‌های معیشتی، بهداشتی و پوشاک حمایتی بهره مند شده اند.

به گفته وی نهادینه کردن ارزش‌های انسانی از جمله ایثار، آزادگی و وفاداری و ارتقای مشارکت زنان در شهر تهران از اهداف اصلی این پویش محسوب می شود.

هدایت خاطرنشان کرد: پویش در شهر چراغی برافروز با شعار "به نیت حاج قاسم سلیمانی نذر حضرت زهرا (س) " تا ۲۴ دی‌ماه در محلات منطقه  ادامه دارد.

این مسئول یادآور شد: اطلاع رسانی و جذب مشارکت در حمایت از این پویش در محلات و نواحی پنجگانه همزمان با آغاز طرح از ۱۴ دی صورت گرفته است.

برچسب‌ها شهرداری منطقه نوزده تهران شهرداری منطقه نه تهران شهرداری منطقه دو تهران شهرداری منطقه هجده تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری منطقه نه تهران شهرداری منطقه دو تهران شهرداری منطقه نه تهران شهرداری منطقه دو تهران طرح تحول نگهداشت شهر شهرداری منطقه اجرای طرح شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این دیدار احمدیان و قاسم الاعرجی ضمن مرور میزان اجرای توافق امنیتی، مقرر کردند کمیته‌های فرعی و عالی‌ هرچه‌ زودتر تشکیل جلسه دهند.

الاعرجی در این دیدار با راهبردی دانستن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران بر اجرای مصوبه‌ پارلمان عراق در اخراج نیروهای نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق در این ملاقات همچنین از نقش جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات منطقه تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم تملک شد
  • ورود نسل جدید پل‌های عابر پیاده به تهران
  • اجرای طرح‌های معماری ایرانی - اسلامی در بوستان‌های پایتخت
  • سال جدید برنامه‌های خوبی را برای توسعه و عمران شهر ایلام داریم
  • مسیرگشایی‌های مدیریت شهری در خوی طی ۳۰ سال گذشته بی‌سابقه است
  • پیشنهاد تشکیل شورای راهبردی سلامت تهران/شاخص سرانه سلامت پایتخت نسبت به برخی استان‌هامناسب نیست