Web Analytics Made Easy - Statcounter

اریک کانتونا معتقد است قطر کشوری فوتبالی نیست و برگزاری جام جهانی در این کشور فقط به خاطر پول است

کارگران بسیاری در فرایند ساخت استادیوم‌ها برای جام جهانی 2022 قطر جان خود را از دست دادند و اریک کانتونا به این اقدام‌های ضد حقوق بشر قطری‌ها واکنش نشان داده است.

طرفداری | به گزارش بلیچر ریپورت، اریک کانتونا ستاره اسبق منچستریونایتد و تیم ملی فرانسه مخالفت صریح خود با نحوه برگزاری جام جهانی بعدی را نشان داده است:

واقعا جام جهانی بعدی برایم اهمیتی ندارد و از نظر من جام جهانی قطر یک جام جهانی واقعی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن را تماشا نخواهم کرد. می‌فهمم که فوتبال یک تجارت است اما فکر می‌کردم فوتبال تنها جایی است که هر کسی می‌توانست در آن فرصتی داشته باشد. قطر یک کشور فوتبالی نیست. من مخالف میزبانی کشوری که امکان رشد و ترویج فوتبال در آن وجود دارد، نیستم. آفریقای جنوبی و ایالات متحده دهه نود مثال‌های خوبی در این باره هستند. برگزاری جام جهانی در قطر فقط به خاطر پول است و نحوه رفتار آن‌ها با انسان‌هایی که استادیوم‌ها را ساختند، وحشتناک بود. هزاران نفر جان‌شان را از دست دادند و ما هنوز به خاطر فرا رسیدن این جام جهانی، خوشحال و هیجان‌زده هستیم. 

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد سرپرست، کارگزار پرسپولیس را با خودش برد! کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس کارلوس کی روش و جنجالی دیگر این بار بعد از شکست تیم ملی مصر؛ همان همیشگی! / فیلم ایجنت توانزبه: ظاهرا تعصب جرارد روی لیورپول در عدم استفاده از اکسل تاثیر گذار بود دلیل غیبت کریستیانو رونالدو در بازی منچستریونایتد - استون ویلا مشخص شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظور، خبر مخالفت با واردات خودرو را تکذیب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه مجازی خود نوشت: ضمن تکذیب هر گونه اظهار نظر منتسب به اینجانب در سال جاری نسبت به موضوع واردات خودرو، تاکید می‌نمایم مواضع دولت در این خصوص توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع رسانی می‌شود.

گفتنی است چند روز پیش نقل قولی از منظور منتشر شد مبنی بر اینکه «فرض می‌کنیم که سال ۱۴۰۳ حدود دو - سه میلیارد دلار واردات خودرو انجام شود. می‌دانیم به صلاح کشور نیست منابع ارزی کشور را به واردات خودرو اختصاص دهیم در حالی که داخل کشور ظرفیت تولید ۱.۵ میلیون خودرو را داریم.»

کد خبر 6062741 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاههای اجرایی برای برگزاری روز جهانی قدس
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • جشن روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی در اهر
  • روستای تاریخی پالنگان در مسیر ثبت جهانی
  • ترکمنستان 0-0 ایران؛گزارش زنده
  • برگزاری جشن بزرگ نوروزی در پایگاه جهانی عباس‌آباد
  • منظور، خبر مخالفت با واردات خودرو را تکذیب کرد
  • مازندران میزبان تور جهانی تنیس
  • جریمه سنگین فدراسیون کشتی به خاطر دوپینگ
  • برگزاری کمیته اضطراری اجلاس جهانی اتحادیه بین‌المجالس در ژنو