Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@23:26:23 GMT

کشف 1.5تُن موادمخدر از بارهندوانه

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۴۸۳۴

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک تن و 510 کیلو گرم انواع مواد مخدر از یک دستگاه کامیون بنز در پوشش بارهندوانه در شهرستان میناب با اشرافیت پلیس طی یک عملیات منسجم پلیسی خبرداد. ناطقان: سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: در راستای مقابله بی امان با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی شهرستان میناب  با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و رصد مستمر عناصر اصلی قاچاقچیان، ازانتقال یک محموله سنگین مواد مخدر با خودرو کامیون بنز باری از استان‌های شرقی کشور به سمت محور میناب - بندر عباس مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: در این راستا مأموران انتظامی ایست بازرسی  شهید چغازردی حین پایش خودروهای  عبوری کامیون  بنزباری متعلق به اعضای این باندسازمان یافته را شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه  کامیون را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان عنوان داشت: مأموران پس از انتقال کامیون به پارکینگ و بازرسی از آن  مقدار یک تن و ۵۱۰ کیلوگرم  انواع  مواد مخدر شامل یک تن و ۱۵۰کیلوگرم تریاک و ۳۶۰کیلوگرم حشیش که بصورت کاملا ماهرانه ای در زیر بار هندوانه جاساز شده بود، کشف کردند.

سردار جعفری با تأکید بر اینکه در این  رابطه  یک دستگاه  کامیون  بنز حامل مواد را توقیف و دو نفر قاچاقچی دستگیر شدند، اظهار  داشت: سایر عناصر این باند سازمان یافته نیز شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان تا حصول نتیجه نهایی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: در سایه اقدامات اطلاعاتی پلیس، سوداگران مرگ از توزیع و انتقال این محموله مواد افیونی که به واقع توزیع و مصرف هر گرم آن گرفتار کننده مردم است باز ماندند. منبع: فارس برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، بار هندوانه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کشف مواد مخدر بار هندوانه فرمانده انتظامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری زنی که به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به توزیع موادمخدر کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین باباپور اظهار کرد: چندی پیش مأموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، از طریق منابع خبری مطلع شدند که زنی موادفروش به نام سارا با یک دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابه‌جایی و توزیع موادمخدر کرده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت و آنها با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند که متهم به شکلی بسیار ماهرانه، اقدام به جاسازی مواد مخدر در بدنه موتورسیکلت برقی خود کرده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن مواد فروش ادامه یافت، گفت: هم‌زمان نیز هماهنگی با مقام قضائی انجام و مجوزهای لازم دریافت شد و پس از آن مأموران در عملیات ضربتی در منزلش دستگیر به مقر انتظامی منتقل شد.

باباپور با بیان اینکه منزل و موتورسیکلت این زن نیز مورد بازرسی قرار گرفت، تصریح کرد: مأموران در جریان بازرسی از موتورسیکلت این زن شش کیلوگرم مخدر تریاک را که به‌طرز ماهرانه‌ای در بدنه موتور جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم در مقر انتظامی گفت: این زن در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد و پس از آن به همراه مواد مخدر مکشوفه و پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

کد خبر 745525

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • توقیف تریلی با یک تن مواد مخدر "شیشه"
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان قم در سال گذشته
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • ۴ تن مواد مخدر در استان قم کشف شد
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر