Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مسعود رضایی در این باره افزود: بعد از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت در آبان‌ماه امسال، سهمیه جبرانی در نظر گرفته شده برای خودروها و موتورسیکلت‌های شخصی، به ترتیب ۱۰ و ۵ لیتر بود که همراه با سهمیه آذر در کارت سوخت دارندگان این دسته از وسایل نقلیه شارژ شد؛ اما درباره وسایل نقلیه عمومی، مصوبه‌ای به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ابلاغ نشده بود و به همین علت، این شرکت نیز تا نهایی شدن سهمیه جبرانی وسایل نقلیه عمومی، به‌صورت علی‌الحساب برای انواع این وسایل، ۱۰ لیتر سهمیه جبرانی همراه با سهمیه آذرماه واریز کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدار این سهمیه در وسایل نقلیه عمومی مختلف، بین ۲۰ و ۴۰ لیتر، در نظر گرفته شده بود. واریز سهمیه جبرانی باقیمانده این دسته از وسایل نقلیه، به‌منظور مشخص کردن نحوه و زمان واریز این سهمیه، نیازمند مصوبه کارگروه مدیریت مصرف سوخت بود که این کارگروه نیز، هفته گذشته تشکیل شد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سهمیه سوخت خودروها بنزین گازوئیل وسایل نقلیه عمومی سهمیه جبرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ بامداد شنبه شارژ می‌شود

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد شنبه (یکم اردیبهشت‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

به گزارش شانا، این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد، همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

سهمیه‌بندی بنزین از ساعت صفر روز جمعه، ۲۴ آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، برای همه وسایل نقلیه بنزین‌سوز آغاز شد.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه‌ مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

دیگر خبرها

  • کارت سوخت‌ ها شارژ شد
  • کارت سوخت‌ها شارژ شد؟
  • واریز سهمیه بنزین به هر کد ملی از این ماه | خبر مهم درباره یارانه بنزین به هر کد ملی
  • سهمیه بنزین اردیبهشت شنبه شارژ می‌شود
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه بامداد شنبه شارژ می‌شود
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت ماه بامداد شنبه شارژ می شود
  • زمان واریز سهمیه بنزین اردیبهشت‌ اعلام شد | چند لیتر واریز می شود؟
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ بامداد شنبه شارژ می‌شود
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ امشب شارژ می‌شود
  • اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه