Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه کارگروه تدوین محتوا در تبلیغات اسلامی استان مرکزی فعال شد گفت: مسئله‌شناسی هر شهرستان در استان مرکزی به صورت کارویژه در دستور کار است. - اخبار استانها -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حجت‌الاسلام مهدی عباسی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اولویت‌های موضوعی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: اولویت نخست اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان موضوع خانواده با دو مولفه مهم تحکیم خانواده و فرزندآوری است به همین سبب کانون‌های تحکیم خانواده در سطح مساجد استان فعال شدند و اساتید در کانون‌ها در سه حوزه تربیت فرزند، مهارت‌های همسرداری و مدیریت خانواده فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوع مهم دیگر انقلاب اسلامی است که امسال دوره انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ویژه فعالان فرهنگی استان برگزار شد به طوری که یک دوره برگزاری نشست‌های ویژه با حضور اساتید مطرح دانشگاه و حوزه علمیه قم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: در نشست‌های یازده‌گانه بالغ بر هزار و 800 نفر از فعالان فرهنگی از 12 شهرستان استان شرکت کردند همچنین دوره تربیت مبلغ انقلاب اسلامی ویژه طلاب زن و مرد در سطح استان برگزار و مسئولیت کمیسیون ارتباط حوزه‌های علمیه و انقلاب اسلامی به سازمان واگذار شد که با برگزاری این دوره‌ها در این کمیسیون نقش فعال داشتیم.

عباسی تصریح کرد: اولویت بعدی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فضای مجازی و رسانه با رویکرد توانمندسازی فعالان عرصه فضای مجازی و تولید محتوا است که در همین راستا کارگروه تدوین محتوا فعال بود و محتواهای موردنظر از طریق فضای مجازی در اختیار مبلغان سطح استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: زمانی یک مکتب می‌تواند به اهداف خود برسد که در حوزه طراحی‌ها عملکرد خوبی داشته باشد به همین سبب در این حوزه تیم فکری اداره کل با همکاری نخبگان و فرهیختگان استان، فعالان فرهنگی، روحانیان و غیره اقداماتی انجام دادند که می‌توان به سند تحول فرهنگی استان اشاره کرد که با رویکرد تحلیل محیط راهبردها را برای دوره 3 تا 5 سال آینده مشخص می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه در طرح تحول فرهنگی استان رویکرد مهم توجه به زیست‌بوم استان است، گفت: کار ویژه طراحی دوم مسئله‌شناسی هر شهرستان است که دوره آموزشی ویژه مبلغان برگزار شده و با فرایند مسئله‌شناسی و حل مسئله آشنا شدند که در مهرواره اوج و مهرواره محله همدل روحانیان و فعالان فرهنگی حضور خوبی داشتند و امیدواریم به یک روند تبدیل شود.

‌مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران منصوب شد معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی منصوب شد

عباسی عنوان کرد: توانمندسازی سرمایه‌های انسانی یکی دیگر از اولویت‌های ما است که امسال توانمندسازی فعالان فرهنگی با جدیت انجام شد و استان مرکزی جزو استان‌های برتر کشور قرار گرفت، نخستین گروه مخاطب، روحانیان مبلغ، طلبه‌ها و فعالان قرآنی و هیئتی بود که در بخش نخست دوره‌های مختلف در استان برگزار شد و دوره بعد در اسفندماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات برگزاری دوره بیان ویژه مبلغان زن بود که در سال 1401 وارد گرایش‌های تخصصی تبلیغی که 11 گرایش است، می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی عنوان کرد: یکی دیگر از اقدامات حوزه توانمندسازی اردوی مبلغان جلسات خانگی است که 80 مبلغ زن در اراک در اردوی توانمندسازی در قم شرکت کردند همچنین اردوی مشهد ویژه اساتید هیئت علمی گروه‌های معارف دانشگاه‌های استان و ویژه دختران و پسران فعال فرهنگی و نشست‌های مختلف از جمله نشست هوش مصنوعی ویژه اساتید هیئت علمی دانشگاه‌ها برای توانمندسازی آنها برگزار شد.

عباسی با اشاره به برنامه‌های ترویجی گفت: برنامه تربیت و اعزام راوی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از برنامه‌های ترویجی است که 40 نفر انتخاب و با همکاری سپاه به کرمان اعزام شدند همچنین همایش رویداد جامعه قرآنی در اسفند ماه برگزار می‌شود، لیگ حافظان قرآن با حضور 160 حافظ قرآن در اراک برگزار شد که یکم بهمن ماه اختتامیه این برنامه است و حدود 15 گروه حافظ قرآن شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه سند تحول برنامه‌های قرآنی با جلسات متعدد با نخبگان قرآنی سازمان آماده شد که در برنامه اسفندماه این سند ارائه می‌شود، گفت: استان مرکزی در ارزیابی‌های ستادی در 9 ماهه امسال در 4 حوزه از جمله روابط عمومی و رسانه، اعزام مبلغ، آموزش اقشار تاثیرگذار و حوزه مالی اداره کل حائز رتبه برتر کشوری شد که حاصل همگرایی و همدلی فعالان فرهنگی استان با اداره‌کل تبلیغات اسلامی است.

انتهای پیام/713/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی کل تبلیغات اسلامی فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی فرهنگی استان برگزار شد اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۵۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب جهت رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب گفت: شهرداری میاندوآب موظف است، طی یک هفته نسبت به رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر اقدام کند و هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفته نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا رضایی امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جلسه کمیته رصد نارضایتی که با موضوع شکایات مردمی در حوزه سد معبر برگزار شد، اظهار کرد: همه روزه شاهد شکایات متعدد و به‌حق مردم از سد معبر در هسته مرکزی شهر هستیم.

وی افزود: بارها و بارها به متخلفان این حوزه تذکر ارائه و اطلاع‌رسانی کامل به صورت مستمر انجام شده و تذکرات لازم نیز به خاطیان داده شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب گفت: شهرداری میاندوآب موظف است، طی یک هفته نسبت به رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر اقدام کند.

رضایی ادامه داد: هیچ عذر و بهانه‌ای در جمع‌ آوری سد معبر به ویژه در خیابان شریعتی پذیرفته نیست و در صورت مشاهده تخلف از سوی اصناف، کسبه، دست‌فروشان و حتی کم‌کاری از سوی مأموران سد معبر برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 746924

دیگر خبرها

  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل های مردمی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب جهت رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر
  • ۵ مسأله اصلی مازندران در نقشه مهندسی فرهنگی معرفی شد
  • ثبت ملی محتوا و بنای موزه تاریخ کانون در سازمان میراث فرهنگی
  • نشست نخبگان فرهنگی زاهدان با معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی