Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، هومن حاجی عبداللهی، چند روز پیش در گفت‌وگویی ادعا کرد که مالکیت فکری و معنوی پنگول برای او و امیررضا کاوه است. او توضیح داد: «نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاده و من دیگر صدای پنگول را در نمی‌آورم این موضوع بسیار تلخ است. حتی الان هم گاهی اوقات موقع صحبت کردن با دخترم از همان لفظ‌ها استفاده می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنگول هنوز هم در خانه ما هست. به هر حال مالکیت فکری و معنوی این شخصیت برای من و امیررضا کاوه، تهیه‌کننده «رنگین کمان» بود.»

در پاسخ به این صحبت، شبکه پنج، جوابیه‌ای را در اختیار خبرآنلاین قرار داد که در آن آمده است:‌ «به آگاهی مردم شریف ایران، اهالی رسانه، مخاطبان و همراهان گرامی شبکه پنج سیما می رساند مالکیت حقوقی، فکری و معنوی تمامی شخصیت های تلویزیونی، کارتونی، علامت ها، نام، نشان، لوگو و... برنامه های شبکه پنج سیما به سازمان صدا و سیما تعلق دارد و طرف قرارداد اعم از تهیه کننده و مجری طرح و ... حق ثبت و استفاده از آن را به عنوان علامت یا نام تجاری و دامنه ندارد.

علیرغم تعهدات فوق ، متاسفانه صدا پیشه با همراهی فردی دیگر طی رفتاری سرقت‌گونه، نسبت به ثبت و تصاحب شخصیت عروسک پنگول اقدام کردند که با کنش دقیق معاونت حقوقی و مجلس رسانه ملی از تضییع حقوق عامه جلوگیری به عمل آمد.

لازم به ذکر است شبکه پنج در مقطع فوق با هدف آبروداری و حفظ شأن این افراد از شکایت صرف نظر کرد اما تاکید می شود در صورت تکرار ادعاهای بی‌اساس و پافشاری بر خطای پیشین، قطعا پیگیری‌های جدی تری در دستور کار قرار خواهد گرفت.»

هومن حاجی عبداللهی نیز در واکنش به این جوابیه در توییتر نوشت: «‌هر بچه‌ای هرجا جاش نباشه، پیش بابا ننش جا داره، وقتی یه بابا به بچه‌اش بگه دزد و سارق از بقیه توقعی نیست. دلم خوش بود بچه تلویزیونم، ولی حیف!»

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هومن حاجی عبداللهی شبکه پنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۵۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مشاور»، از شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  گره گشایی از اختلافات خانوادگی موضوع این برنامه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نگاهی به نقش صدا و سیما در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب
  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • آنچه باید درباره اختلال شخصیت ضد اجتماعی و عوامل بروز آن بدانید
  • فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های ماه فروردین
  • «کانی مانگا» را از تلویزیون تماشا کنید/ پخش چند فیلم خارجی جدید
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • «مشاور»، از شبکه دو سیما
  • روایتی از توصیف جالب رهبر انقلاب از مجری سرشناس تلویزیون
  • لحظه اعلام فوت رضا رشیدپور توسط علی اوجی! + فیلم