Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: متقاضیان می‌توانند برای آسان‌تر شدن فرآیند دریافت وام ازدواج، افتتاح حساب خود را به‌صورت غیرحضوری و از طریق وب‌سایت بانک و همراه‌بانک «مهریران» انجام دهند.
به گزارش آریا، سید سعید شمسی‌نژاد، مدیرعامل این بانک گفت:  بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سعی می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن، نسبت به پرداخت وام ازدواج معرفی‌شدگان از سوی سامانه بانک مرکزی که پرونده خود را تکمیل کرده‌اند اقدام کند تا متقاضیان عزیز بتوانند هر چه سریع‌تر وام خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شمسی‌نژاد یادآوری کرد: متقاضیان وام ازدواج می‌توانند برای آسان‌تر شدن فرآیند دریافت وام، افتتاح حساب خود را به‌صورت غیرحضوری و از طریق وب‌سایت بانک و همراه‌بانک «مهریران» انجام دهند. به این صورت برای افتتاح حساب در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیازی به حضور در شعب بانک نیست. کارت بانکی نیز به محل سکونت یا کار متقاضیان که از سوی خودشان تعیین می‌شود، ارسال خواهد شد.
وی در همین رابطه اشاره کرد: خوشبختانه مجموعه خدمات غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کامل است و مشتریان می‌توانند خدمات مختلفی از جمله افتتاح حساب، درخواست تسهیلات، ارسال کارت هدیه، احراز هویت سجام، خدمات چک و... را توسط پیشخوان مجازی، اینترنت‌بانک و اپلیکیشن همراه‌بانک «مهریران» دریافت کنند.
شمسی‌نژاد تصریح کرد: امیدواریم مجموعه اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، باعث آسان‌تر شدن دریافت خدمات بانکی برای مردم، به‌ویژه جوانان متقاضی دریافت وام ازدواج شده باشد.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آماری را نیز درباره وام‌های ازدواج پرداخت شده اعلام کرد: از آغاز سال 1400 تا پایان آذر ماه، 28هزار و 667 فقره وام ازدواج توسط این بانک پرداخت شده است.
سید سعید شمسی‌نژاد گفت: مبلغ تسهیلات پرداخت شده بانک در حوزه ازدواج در پایان 9 ماه سال جاری به 24هزار و 439 میلیارد ریال رسیده است.
وی همچنین خبر داد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال 1399 نیز 24هزار 680 فقره وام ازدواج به ارزش بیش از 12هزار و 826 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دریافت وام ازدواج بانک قرض الحسنه مهر ایران بانک قرض الحسنه مهر ایران افتتاح حساب وام ازدواج شمسی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۵۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای حمایت از اشتغالزایی و بهبود معیشت خانوارها، تسهیل شرایط ازدواج، تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت، حمایت از کشاورزان خسارت دیده و ... شعب این بانک در سراسر کشور طی سال 1402 بیش از 126 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه جمعا به مبلغ 145 هزار و 610 میلیارد ریال به متقاضیان و واجدان شرایط پرداخت کرده اند.

شایان ذکر است، از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی توسط بانک کشاورزی در مقطع یاد شده، بالغ بر 83 هزار میلیارد ریال در قالب بیش از 40 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 28 هزار میلیارد ریال در قالب 42 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده و الباقی در قالب تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، ودیعه مسکن مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی، تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، کمک به کشاورزان خسارت دیده و ...  بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی