Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مرتضی بختیاری شامگاه چهارشنبه در سفر به استان زنجان و در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به درآمد کمیته امداد استان از محل کمک های مردمی و خیران افزود: سال گذشته هم کمک های مردمی به کمیته امداد استان، ۱۴۲ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان بوده که تحسین بر انگیز است.
وی با اشاره به آمار یتیمان، محسنین و حامیان در سطح استان زنجان اظهار داشت: در سطح استان یک هزارو ۲۰۰ یتیم و سه هزارو ۳۴۷ محسنین (که پدر آنها یا در زندان است یا بد سرپرست هستند) و ۲۳ هزارو ۳۹۵ حامی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بختیاری با بیان اینکه سرانه کمکی که حامیان به یتیمان می کنند در استان زنجان ماهانه یک میلیون تومان است افزود: این میزان کمک حامیان در این استان،از استانهای با جمعیت بیشتر، بالاتر است که قابل توجه و تقدیر است.
وی در ادامه با  تقدیر از ایجاد روش‌های نوین پرداخت صدقه و کمک خیران به کمیته امداد استان گفت: این روشها حقیقتا کمک شایانی به مردم در راستای حفظ بهداشت در شرایط خاصی کرونایی کرده است.

رییس کمیته  امداد کشور اظهار داشت: این شیوه ها باعث شده است در شرایط حساس کرونایی که دست به دست شدن پول نقد مشکلاتی را درپی داشت، امر خداپسندانه کمک و دستگیری از نیازمندان همچنان ادامه داشته باشد.
بختیاری افزود: حرکتهای نو در جمع آوری کمک های مردم باعث شده است که زنجیره کمک و دستگیری مردم از نیازمندان نه تنها کم نشده بلکه بیشتر هم شده است.
گفتنی است در این دیدار صندوق صدقه الکترونیک ( QR ) بصورت نمادین و پایلوت در دفتر امام جمعه زنجان رونمایی و به بهره برداری رسید.

برچسب‌ها سید مرتضی بختیاری مددجوی کمیته امداد زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید مرتضی بختیاری مددجوی کمیته امداد زنجان سید مرتضی بختیاری مددجوی کمیته امداد زنجان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری صبح چهارشنبه در آئین افتتاحیه ساختمان اداری کمیته امداد بخش خشکبیجار اظهار کرد: تسهیل در امر خدمات رسانی به مردم در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی و نهادها قرار دارد.

فرماندار رشت بر لزوم تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و گفت: اتاق همه مدیران باید به روی شهروندان و مراجعان باز باشد چرا که خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است.

عاشوری با تاکید بر اینکه کار، تلاش مضاعف و خدمت رسانی به مردم، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، تصریح کرد: معتقدم هر مسؤولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت مردم باشد، سرافراز خواهد بود.

فرماندار رشت با اشاره به افتتاح ساختمان اداری کمیته امداد شهر خشکبیجار ادامه داد: این پروژه از مهر ۱۴۰۱ استارت و فروردین ۱۴۰۳ به اتمام رسید و با بهره برداری از این پروژه ۱۸۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد این بخش خدمات دهی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه زمین این ساختمان توسط خیرین به کمیته امداد اهدا شده است، اضافه کرد: حضور خیرین در این شهرستان و فعالیت و کمک‌های آنها در عرصه‌های مختلف یک ظرفیت بی نظیر در این منطقه است.

فرماندار رشت به اقداماتی که در راستای آب شرب بهداشتی شهر خشکبیجار انجام گرفته اشاره کرد و گفت: مراحل پایانی انتقال آب خمام به خشکبیجار در حال انجام است و پیش بینی می‌شود در تابستان سال جاری به بهره برداری برسد.

عاشوری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای رفع ضعف برق این بخش نیز اضافه کرد: زمینی برای پست برق ۲۰/‏۶۳‬ توسط شورا و شهرداری خشکبیجار به شرکت برق منطقه‌ای برای احداث داده شده و در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6087348

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند