Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، مسعود رضایی گفت: کارگروه مدیریت مصرف سوخت، نحوه و زمان واریز سهمیه‌های جبرانی باقیمانده وسایل حمل و نقل عمومی را تصویب کرد.

وی گفت: بعد از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت در آبان‌ماه امسال، سهمیه جبرانی در نظر گرفته شده برای خودروها و موتورسیکلت‌های شخصی، به ترتیب ۱۰ و ۵ لیتر بود که همراه با سهمیه آذر در کارت سوخت دارندگان این دسته از وسایل نقلیه شارژ شد؛ اما درباره وسایل نقلیه عمومی، مصوبه‌ای به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ابلاغ نشده بود و به همین علت، این شرکت نیز تا نهایی شدن سهمیه جبرانی وسایل نقلیه عمومی، به‌صورت علی‌الحساب برای انواع این وسایل، ۱۰ لیتر سهمیه جبرانی همراه با سهمیه آذرماه واریز کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، مقدار این سهمیه در وسایل نقلیه عمومی مختلف، بین ۲۰ و ۴۰ لیتر، در نظر گرفته شده بود. واریز سهمیه جبرانی باقیمانده این دسته از وسایل نقلیه، به‌منظور مشخص کردن نحوه و زمان واریز این سهمیه، نیازمند مصوبه کارگروه مدیریت مصرف سوخت بود که این کارگروه نیز، هفته گذشته تشکیل شد.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حمل و نقل عمومی سوخت مصرف سوخت سهمیه سوخت مسعود رضایی سامانه هوشمند سوخت وسایل نقلیه عمومی سهمیه سوخت جبرانی وسایل نقلیه عمومی سهمیه جبرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۵۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خودروهای مسروقه در دامغان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامحسین عرب صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در کلانتری ۱۱ شهر دامغان بیان کرد: در پی وقوع سرقت ۲ دستگاه خودروی سواری سمند و پراید در شهرستان دامغان، بلافاصله تمامی گشت‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی وارد عمل شدند.

وی افزود: با تلاش‌های بی وقفه مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ و ۱۲ شهرستان دامغان با هوشیاری و دقت نظر موفق به کشف وسایل نقلیه سرقتی در کمتر از ۲۴ ساعت شدند.

فرمانده انتظامی دامغان با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص شناسایی سارق یا سارقان همچنان ادامه دارد از شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمن و بازدارنده مجهز کنند.

عرب همچنین گفت: مردم شهرستان دامغان در صورت مشاهده موارد مشکوک، به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 6080669

دیگر خبرها

  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت امشب واریز می‌شود
  • اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
  • زمان واریز و میزان سهمیه بنزین خودروها اعلام شد
  • کارت سوخت‌ ها شارژ شد
  • کارت سوخت‌ها شارژ شد؟
  • واریز سهمیه بنزین به هر کد ملی از این ماه | خبر مهم درباره یارانه بنزین به هر کد ملی
  • سهمیه بنزین اردیبهشت شنبه شارژ می‌شود
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت ماه بامداد شنبه شارژ می شود
  • زمان واریز سهمیه بنزین اردیبهشت‌ اعلام شد | چند لیتر واریز می شود؟
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان