Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان کمپینی با عنوان «برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت شهرستان ایذه» در سامانه «فارس من» ثبت کردند.

سردار سید محمدصالحی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان در جمع خبرنگاران ضمن اعلام خبر دستگیری سارقان مسلح در شهرستان ایذه اظهار کرد: این افراد شرور در چند روز گذشته ضمن ایجاد درگیری با ماموران و تیراندازی، موجب کشته شدن شهردار دهدز شده بودند، که با اشراف اطلاعاتی در کمتر از 72 ساعت در مخفیگاهشان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سوابق آنها افزود: سارقان مسلح دستگیر شده از جمله افراد شرور و سابقه دار هستند که سوابق متعدد شرارت و درگیری داشته‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: از اشرار دستگیر شده دو قبضه سلاح کلاشینکف، سه تیغه خشاب، مقادیری فشنگ جنگی و تعدادی سلاح سرد کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: پرونده متهمان در مرحله تحقیقات اولیه قرار دارد و اطلاعات تکمیلی بعد از اتمام تحقیقات متعاقبا اعلام خواهد شد.

صالحی تصریح کرد: امنیت شهروندان از خطوط قرمز پلیس بوده و با تمامی افرادی که سعی بر ایجاد ناامنی در جامعه داشته باشند برخورد قاطع و جدی خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سید محمد صالحی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان عاملان تیراندازی ایذه شهردار ایذه قتل شهردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق کالا در باشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در پی وقوع یک فقره سرقت کالا و بار و تجاوز به عنف در محور گچساران-باشت؛ موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و پلیس این شهرستان قرار گرفت.
مسعودجو افزود: ماموران این فرماندهی پس از شناسایی مخفیگاه این سارقان؛ و با هماهنگی مرجع قضایی یکی از سارقان را دستگیر کردند و خودروی مورد استفاده در امر سرقت نیز توقیف شد.
وی ادامه داد: این سارق کمتر از ۲۴ساعت توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد که در تحقیقات اولیه پلیس؛سارق به بزه انتسابی با همدستی دو نفر دیگر اقرار کرد.
پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع داده شد.

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • عاملان تیراندازی در بردسیر، ظرف ۲ ساعت دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم