Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@00:49:34 GMT

تلاش برای استفاده از ظرفیت مدیران کارآمد و جهادی

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۵۷۳۱

تلاش برای استفاده از ظرفیت مدیران کارآمد و جهادی

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت شامگاه چهارشنبه با بیان این مطلب در جلسه دیدار رؤسای ستادهای انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: در سایه انتخابات که از آن به عنوان مردم سالاری دینی یاد می‌کنیم، با هدایت‌های امام راحل (ره) و به همت مردم دین دار و ولایتمدار ایران اسلامی، شکل جدیدی از حکومت پدید آمد.

وی ادامه داد: در این شیوه جدید، دین در کنار دنیا، معنویت در کنار زندگی، علم در کنار اخلاق، عدالت در کنار پیشرفت و… قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: تأکید جمهوری اسلامی بر این است که در زندگی انسان معاصر، پیشرفت و تعالی در سایه معنویت مقدور و ممکن می‌باشد.

قناعت تأکید کرد: ما هنوز که هنوز است هزینه‌های این باور و استراتژی درست را می‌پردازیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مدیران در تعالی جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر مدیران کارآمد و دلسوز در صدر امورات قرار گیرند، قطعاً توفیقات خوبی را هم شاهد خواهیم بود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استان ما هم از این قاعده مستثنی نیست، تصریح نمود: با حضور مدیران جهادی و بچه‌های حزب اللهی می‌توانیم برای پیشرفت استان برنامه ریزی کرده و گام‌های بلندی برداریم.

قناعت ادامه داد: همان طور که در جلسه معارفه عنوان کردم، جایگاه استان در صنعت سی و یکم و در سهم از تولید ناخالص بخش کشاورزی، سی ام است که این دو اصلاً برازنده خراسان جنوبی با این همه ظرفیت نمی‌باشد.

وی متذکر شد: باید به گونه‌ای کار کنیم که چهار سال بعد اگر از ما بپرسند در حوزه صنعت، معدن، آب، محصولات کشاورزی، راه، اشتغال و معیشت مردم چه کردید، دست مان پر باشد.
به گفته وی؛ ما باید در استفاده از ظرفیت نیروی انسانی ولایی و متعهد نیز تمام تلاش خود را بکنیم.

کد خبر 5398465

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد قناعت بیرجند استانداری خراسان جنوبی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا قاسم سلیمانی گرگان مراسم تودیع و معارفه آلودگی هوا واکسن کرونا شیوع کرونا ایلام عکس استانها سویه اومیکرون کرونا سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازید رمضانی و مدیران نمایشگاه کتاب از مصلی امام خمینی (ره)

به گزارش خبرگزاری مهر، قایم مقام و مدیران سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دیروز سه شنبه هفتم فروردین از بخش‌های مختلف مصلی امام خمینی (ره) بازدید کردند.

علی رمضانی قایم مقام و سخنگوی نمایشگاه در این بازدید با بیان اینکه پیشرفت مصلی امام خمینی (ره) مسرت‌بخش است، گفت: امسال مردم جلوه‌های جدیدی از پیشرفت را در این مجموعه خواهند دید که اضافه شدن محیط‌های مسقف جدید و امکانات رفاهی و بهداشتی، باز شدن درب‌های ورودی جدید، اختصاص پارکینگ‌های بیشتر به مردم و بازدیدکنندگان و… از جمله این پیشرفت‌هاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شعار سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و افزود: خوشبختانه از سال گذشته فضای مشارکت گرفتن از عموم مردم برای اداره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شده است. طبیعتاً در بخش‌هایی از نمایشگاه می‌شود از مشارکت مردم استفاده کرد.

در بازدید مدیران سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از مجموعه مصلی امام خمینی (ره)، مشخص شد که تعداد پارکینگ‌های قابل استفاده برای عموم مردم در این نمایشگاه نسبت به دوره‌های افزایش پنج هزار دستگاهی در بخش مرکزی و جنوبی مصلی امام خمینی (ره) داشته است. بدین ترتیب امسال قریب ۱۷ هزار پارکینگ در اختیار بازدیدکنندگان و دست‌اندرکاران نمایشگاه قرار می‌گیرد. بنا به اظهارات مسؤولان مصلی از نظر تهویه نیز شرایط شبستان اصلی نسبت به نمایشگاه سی‌وچهارم بهبودهایی را به خود خواهد دید.

تسریع در آماده سازی نقشه کلی جانمایی غرفه‌ها، تنظیم جدول زمان‌بندی تحویل بخش‌ها، توجه به افزایش ایمنی، امنیت و رفاه در بخش‌های مختلف، اجرای ایده‌های برگزیده رویداد «نمایشگاه دوست داشتنی من» در دوره سی‌وپنجم نمایشگاه، بهره مندی از شعار سال در عملیات اجرایی نمایشگاه، تعامل با صدا و سیما و سایر رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم و… از جمله موضوعات مطرح شده در این بازدید و جلسه ارزیابی پس از آن بود.

کد خبر 6063370 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • رتبه‌های برتر خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی و فوتی
  • کسب رتبه اول در کاهش تصادفات جرحی توسط خراسان جنوبی
  • صنعت نفت در دولت سیزدهم با اقدام‌های جهادی به صنعتی پویا بدل شد
  • پیشرفت و توسعه خراسان جنوبی نیاز به ریسک پذیری دارد
  • بازدید رمضانی و مدیران نمایشگاه کتاب از مصلی امام خمینی (ره)
  • بازید رمضانی و مدیران نمایشگاه کتاب از مصلی امام خمینی (ره)
  • شورای جهادگران کشور سوم خردادماه برگزار می‌شود
  • وقتی جهادگران لبخند هدیه می‌دهند/هزارخدمت دندانپزشکی در سربیشه
  • جوجه ریزی در مرغداری‌های خراسان جنوبی ۲۲ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۲۲ درصدی جوجه ریزی در واحد‌های پرورش مرغ خراسان جنوبی