Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر نیکزاد، عصر چهارشنبه در سفر به شهرستان لامرد و بازدید از مناطق سیل زده، ضمن تشکر و قدردانی از همه دستگاه های امدادرسان بر ساخت و ساز واحدهای مسکونی در اسرع وقت تاکید کرد و اظهار داشت: برای تامین زندگی مردم سیل زده برنامه ریزی خوبی انجام شده است.

وی افزود: زندگی همه مردم این منطقه تحت تاثیر سیل قرار گرفته و لوازم زندگی و مایحتاج آنها از بین رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکزاد، به روند بازسازی منازل غیرقابل سکونت اشاره کرد و گفت: آمارگیری بازسازی منازل مسکونی به فوریت به اتمام رسیده و آمار به ستاد حوادث کشور منعکس شده است.

وی بیان کرد: روند کار بنیاد مسکن در مناطق آسیب دیده این است که منتظر مصوبات دولت نمی ماند و می دانیم یک روز هم برای مردم یک روز است بر این اساس امور با جدیت پیگیری می شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: ستاد بازسازی در منطقه لامرد شروع به کار کرده و تشکیل پرونده ها نهایی و آوار برداری توسط همکاران انجام شده است.

نیکزاد افزود: تعدادی ماشین آلات سنگین برای آواربرداری با هماهنگی هایی که با استان های همجوار انجام شده، به عملیات اضافه می شوند.

وی تصریح کرد: برای تامین مصالح، شرکت های زیرمجموعه بنیاد مسکن، مصالحی همچون میلگرد، اسکلت پیچ و مهره ای و… اقدام کرده اند و مصالح در مسیر است.

نیکزاد با اشاره به اینکه منازل مسکونی مردم به فوریت ساخته می شود تصریح کرد: ۱۰ نقطه سیل زده در حال بازسازی هستند، تسهیلات بلاعوض هفته آینده مصوب و به سرعت پرداخت می شود.

وی افزود: بنیاد مسکن وظیفه ساخت و ساز واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل با رعایت اصول فنی را دارد تا مردم به زندگی خود در زیر سقف ایمن ادامه دهند.

کد خبر 5398483

منبع: مهر

کلیدواژه: اکبر نیکزاد لامرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا قاسم سلیمانی گرگان مراسم تودیع و معارفه آلودگی هوا واکسن کرونا ایلام شیوع کرونا عکس استانها سویه اومیکرون کرونا سانحه تصادف بنیاد مسکن سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: تسهیلات به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان با نرخ پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به متقاضیان نوسازی و مقاوم سازی واحد‌های مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر پرداخت می‌شود.
عسگری افزود: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند و متقاضیان و مالکان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
از ۱۰۰ و شش هزار واحد مسکن روستایی استان تاکنون حدود ۶۰ درصد واحد‌ها بهسازی شده است.

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان