Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت روز چهارشنبه در دیدار رؤسای ستادهای انتخاباتی آیت الله رییسی افزود: باید به‌گونه‌ای کار کنیم که چهار سال بعد اگر از ما بپرسند در حوزه صنعت، معدن، آب، محصولات کشاورزی، راه، اشتغال و معیشت مردم چه کردید، دست‌مان پر باشد.

وی تاکید کرد: ما باید در استفاده از ظرفیت نیروی انسانی ولایی و متعهد نیز همه تلاش خود را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی به نقش مدیران در تعالی جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر مدیران کارآمد و دلسوز در صدر امور قرار گیرند، قطعا توفیقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه استان ما هم از این قاعده مستثنی نیست تصریح کرد: با حضور مدیران جهادی و نیروهای حزب‌اللهی می‌توانیم برای پیشرفت استان برنامه‌ریزی کرده و گام‌های بلندی برداریم.

قناعت در بخش دیگری از سخنانش گفت: هنر جمهوری اسلامی این است که یک مدل حکمرانی نوین و جدید را خلق کرد.

وی افزود: در سایه انتخابات که از آن به عنوان مردم‌سالاری دینی یاد می‌کنیم، با هدایت‌های امام راحل و به همت مردم دیندار و ولایتمدار ایران اسلامی، شکل جدیدی از حکومت پدید آمد.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: در این شیوه جدید، دین در کنار دنیا، معنویت در کنار زندگی، علم در کنار اخلاق و عدالت در کنار پیشرفت قرار گرفتند.

وی گفت: تاکید جمهوری اسلامی بر این است که در زندگی انسان معاصر، پیشرفت و تعالی در سایه معنویت مقدور و ممکن است.

قناعت افزود: ما هنوز هزینه‌های این باور و استراتژی درست را می‌پردازیم.

خراسان جنوبی در انتخابات ۲۸ خرداد امسال رتبه اول مشارکت مردم در انتخابات را در سطح کشور کسب کرد.

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی توسعه اقتصادی مشارکت انتخاباتی کشاورزی جواد قناعت خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی توسعه اقتصادی مشارکت انتخاباتی سید ابراهیم رییسی توسعه اقتصادی مشارکت انتخاباتی کشاورزی جواد قناعت خراسان جنوبی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۲۴ هزار نفر در پویش قرآنی زندگی با آیه ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام سالاری مکی گفت: طرح«مسطورا» با هدف تبدیل کردن آیه های قرآن به گفتمان رایج بین مردم طراحی شده است.

وی افزود: در این طرح به دنبال این هستیم که در طول سه سال مردم بتوانند ۱۵۰ آیه قرآن را حفظ کنند به این صورت که در سال جاری ۵۰ آیه در بین عموم مردم حفظ شود که ۳۰ آیه در ماه رمضان مورد تمرکز قرار خواهد گرفت.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: متن کار و محتوا در طرح «مسطورا» بر اساس کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی نوشته شده است که امیدواریم مبلغان ما نیز در این راستا فعالیت داشته باشند.

حجت الاسلام سالاری مکی گفت: برای رسیدن به اهداف طرح «مسطورا» می‌توان از ظرفیت هیئت‌های مذهبی، مساجد، جلسات قرآن خانگی و صدا و سیما استفاده شود و نکته قابل توجه این است که برای درک عمیق این فرازهای قرآن انیمیشن‌هایی نیز تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم با طرح «مسطورا» اقدام قرآنی ویژه ای را رقم بزنیم، گفت: علاقمندان برای شرکت در این طرح می‌توانند عدد ۵ را ۳۰۰۰۱۹۳۸ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در جاده‌های خراسان جنوبی
  • استان قم از لحاظ نرخ رشد مشارکت در انتخابات، در جایگاه اول کشور ایستاد
  • در روایتگری خوبی‌ها ضعف رسانه‌ای داریم/معروف گستری داشته باشیم
  • رتبه‌های برتر خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی و فوتی
  • کسب رتبه اول در کاهش تصادفات جرحی توسط خراسان جنوبی
  • شرکت بیش از ۲۴ هزار نفر در پویش قرآنی زندگی با آیه ها
  • روز قدس فرصتی برای کنار زدن نقاب های دروغین استکبار است
  • حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد
  • مصرف حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی خراسان جنوبی
  • توجه به بایسته های مشارکت مردم در عرصه جهش تولید