Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، سعید خطیب زاده گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از اعضای پایه گذار و فعال سازمان ملل، خود را متعهد به پرداخت کامل و به موقع حق عضویت در سازمان ملل متحد و دیگر سازمانها و آژانسهای بین المللی می داند. متاسفانه برای دومین سال پیاپی و به دلیل تحریم های ظالمانه و غیرقانونی آمریکا پرداخت های کشورمان با مشکل مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سعید خطیب زاده تاکید کرد: به رغم مضایق متعدد ایجادشده، دولت جمهوری اسلامی ایران منابع لازم را برای پرداخت حق عضویت خود در سازمان ملل فراهم آورده و در حال انجام رایزنی‌های ضروری برای حل و فصل موضوع می باشد. در عین حال تدارک کانالی امن جهت پرداخت سریع‌تر حق عضویت مدنظر است. 

سخنگوی وزارت خارجه در پایان اشاره کرد: شایسته است دبیرکل سازمان ملل و دبیرخانه نیز شرایط ویژه کشورهای مواجه با تحریم های غیرقانونی را به طور خاص مدنظر قرار دهند و از مساعدت به این کشورها برای پرداخت سهمیه خود مضایقه ننمایند.

بیشتر بخوانید:
سازمان ملل حق رأی ایران را سلب کرد

۳۱۱۳۱۱

کد خبر 1592010

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سعيد خطيب زاده سخنگوی وزارت خارجه سازمان ملل سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به قطعنامه آتش‌بس شورای امنیت در غزه

به گزارش­ «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در نوار غزه را پس از شش ماه ناکامی و ناتوانی در اتخاذ تصمیمی بازدارنده در مقابل جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونستی علیه شهروندان فلسطینی، گامی مثبت، اما ناکافی دانست.

کنعانی افزود: گام مهم‌تر از تصویب این قطعنامه، اقدام مؤثر برای اجرای آن و توقف کامل و پایدار حملات رژیم متجاوز صهیونیستی علیه نوار غزه و کرانه باختری، رفع کامل محاصره ظالمانه غزه و بازگشایی گذرگاه‌ها به منظور ارسال گسترده و بدون تبعیض کمک‌های انسان‌دوستانه بین‌المللی و تامین کمک‌ها و منابع مالی بین‌المللی برای آغاز فوری بازسازی ویرانی‌های باریکه غزه اعم از منازل، زیرساخت‌های حیاتی بویژه مراکز بیمارستانی و خدماتی است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی واکنش رژیم کودک‌کُش صهیونیستی نسبت به این قطعنامه را گویای عصبانیت آشکار این رژیم از شکست غیرقابل ترمیم در عرصه میدانی و سیاسی و بین‌المللی دانست و افزود: انتظار می‌رود شورای امنیت سازمان ملل متحد این رژیم را نسبت به جنایات شش ماهه گذشته علیه مردم بی‌پناه فلسطین و احتمال تداوم آن برخلاف قطعنامه مصوب شورای امنیت پاسخگو نماید.

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شهادت شهید مدافع حرم بهروز واحدی
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه درباره «آناتومی یک نسل کشی» در غزه
  • واکنش کنعانی به گزارش خبرنگار سازمان ملل در خصوص نسل‌کشی در غزه
  • مخالفت خصمانه آمریکا با تکمیل خط لوله گاز «صلح»
  • وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد
  • غرب «اینترپل» را وارد بازی سیاسی ضد روسی خود می‌کند
  • روسیه : غرب «اینترپل» را وارد بازی سیاسی ضد روسی خود می‌کند
  • فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • آمریکا: از ادامه خط لوله گاز پاکستان و ایران حمایت نمی‌کنیم
  • واکنش ایران به قطعنامه آتش‌بس شورای امنیت در غزه