Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عظیم جزیده امروز چهارشنبه پس از شکست تیمش در مقابل آذرباتری ارومیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازیکنان آذرباتری ارومیه جوان و با انگیزه هستند و در طول بازی با افت و خیزهایی که دارند هر تیمی را دچار مشکل کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تیم آذرباتری ارومیه از خط حمله بسیار خوب و کم اشتباهی برخوردار است افزود: در عوض خط دفاع تیم شهرداری گنبد با مشکلات جدی مواجه است و سعی داریم این ضعف را با آمدن ۲ بازیکن جدیدمان یپوشانیم که این امر مستلزم زمان و هماهنگی بیشتری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزیده ادامه داد: روز گذشته نیز در تمرینات به علت آسیب دیدگی "پیمان دانش دوست" را در پست پشت خط زن، برای بازی امروز از دست دادیم و این مشکل نقش مهمی در قبول شکست امروز داشت.

وی افزود: نباید با یک شکست نا امید شد زیرا زندگی و همچنین مسابقات لیگ والیبال همچنان ادامه دارد و ما نیز باید آینده نگری و امیدواری را سرلوحه کار بدهیم و جا دارد این پیروزی را به کادر فنی و بازیکنان جوان آذرباتری ارومیه تبریک بگویم.

جزیده حضور هواداران در سالن را نقطه مثبتی برای دیدارهای بعدی عنوان کرد و گفت: شهرهای ارومیه و گنبد بهترین تماشاگران را در سطح ایران دارند به طوری که حضورشان روح تازه‌ای به سالن مسابقات می‌بخشد و شور و نشاط اجتماعی را به جامعه هدیه می کند.

وی گفت: کار سختی در دیدارهای دور برگشت داریم چرا که برنامه های کادر فنی در تیم شهرداری گنبد عملی نشده است و این امر ما را با چالش جدی مواجه خواهد کرد.

دیدار تیم های آذرباتری ارومیه و شهرداری گنبد در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر ایران از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه ۲۲ دی ماه جاری در مقابل دیدگان نزدیک به ۳۰۰ تماشاگر در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.

شاگردان رحمان رئوفی در تیم آذرباتری ارومیه موفق شدند در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۲ از سد حریف قدرتمند خود شهرداری گنبد عبور کنند.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان آذرباتری والیبال آذرباتری ارومیه شهرداری گنبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال خوزستان در انتظار اتفاق تاریخی

به گزارش “ورزش سه”، جواد آقایی‌پور مهاجم گیلانی و پنج گله استقلال خوزستان از سوی امیر قلعه‌نویی به اردوی تیم ملی دعوت شده است و اکنون این باشگاه چشم انتظار اتفاقی تاریخی برای خود است.

آقایی‌پور در بازی رفت فرصت حضور مقابل ترکمنستان را به دست نیاورد و البته اکنون آبی‌های خوزستانی امید زیادی دارند تا در بازی برگشت که امروز در عشق‌آباد برگزار می‌شود، این بازیکن ضمن تجربه اولین حضور در ترکیب تیم ملی، اولین گل ملی تاریخ  بازیکنی از این باشگاه را به نام خود کند.

سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی در اینباره می‌گوید: این اتفاق ویژه‌ای برای تیم ما محسوب می‌شود که دارای سهمیه در تیم ملی هستیم. همه ما برای آقایی‌پور خوشحال هستیم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم. مطمئنا او توانایی این را دارد تا حضوری فعال در تیم ملی داشته باشد و مطمئنا از این انگیزه برای رقابتی بزرگ و سخت برخوردار است.

امیدعلی نجفی مدیرعامل استقلال خوزستان نیز ابراز امیدواری می‌کند مهاجم این تیم امروز موفق به حضور در ترکیب و نمایش توانایی خود شود: این یک اتفاق بزرگ برای ما محسوب می‌شود. قطعا آقایی‌پور کار سختی دارد اما ما به توانایی او ایمان داریم. امیدواریم در بازی امروز فرصت بزرگی نصیب او شود و این بازیکن اولین گل ملی تاریخ  این باشگاه را به نام خود کند و ضمن خوشحالی مردم عزیزمان، خوشحالی مضاعفی نیز نصیب هواداران استقلال خوزستان شود.

دیگر خبرها

  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • شکست تیم ملی فوتسال در اولین گام تورنمنت ویتنام
  • مهم‌ترین دلیل شکست شوکه‌کننده مدافع قهرمانی
  • پیام بهترین پاسور جهان برای سرمربی جدید تیم ملی
  • ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ فولاد در انتظار حریف
  • پیروزی شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • استقلال خوزستان در انتظار اتفاق تاریخی
  • شب تلخ ارومیه یک ستاره درخشان داشت
  • باخت شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد