Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@10:39:51 GMT

دستگیری ۶نفر از کارکنان شهرداری کهریزک

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۶۵۰۳

دستگیری ۶نفر از کارکنان شهرداری کهریزک

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، رییس حوزه قضایی بخش کهریزک گفت: با توجه به بررسی پرونده شهردار اسبق کهریزک احتمال افزایش متهمان وجود دارد.

آرش ناصر پیرسرایی افزود: در این زمینه پرونده‌ای با عناوین ارتشاء، اختلاس، جعل، کلاهبرداری و موارد دیگر مطرح شده است که تاکنون منجر به بازداشت ۲۶ نفر از متهمان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رصد‌های اطلاعاتی انجام شده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در این پرونده اظهار داشت: اتهام این افراد عمدتاً، اختلاس، ارتشاء، مذاکره برای اخذ رشوه، موجبات تحقق ارتشاء و کلاهبرداری از شهرداری است.

رییس حوزه قضایی بخش کهریزک گفت: پرونده شهردار اسبق کهریزک در حال کارشناسی و بررسی است و با توجه به اینکه پرونده در حال حاضر در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد، احتمال افزایش متهمان وجود دارد.

پیرسرایی گفت: برآورد میزان اختلاس و ارتشاء صورت گرفته منوط به انجام کارشناسی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اختلاس دستگیری کلاهبرداری کهریزک رشوه شهرداری کهریزک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۶۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعاملات دادستانی و شهرداری با رویکرد حل مشکلات مردم

دادستان همدان گفت: ان‌شاءالله با تلاش مسئولان و مدیران خدوم شاهد بهبود اوضاع مردم در حوزه‌های مختلف باشیم و باید تعاملات و جلسات با دستگاه‌های مختلف به ویژه شهرداری همدان افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، عباس نجفی، امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران با تاکید بر رویکرد پشتیبانی و پیشگیرانه در موضوعات قضائی اظهار کرد: با توجه به گستردگی کاری که در شهرداری‌ها وجود دارد، خیلی از مسائل مرتبط با این مجموعه دارای ماهیت قضائی، حقوق عامه و پیشگیری هستند و نگاه ما در دادستانی حاکم کردن قانون در جوانب مختلف است.

وی با اشاره به حجم بالای پرونده‌ها به عنوان یک چالش جدی، افزود: متأسفانه این حجم پرونده‌ها نشان‌دهنده انجام نشدن فرآیندها در مسیر صحیح است و عواملی که باعث ایجاد این معضل شده‌اند باید به صورت ریشه‌ای مورد بررسی قرار گیرد.

دادستان همدان ادامه داد: پذیرفتن مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی اگر با نیت خدمت‌رسانی باشد، ایثار است و از مدیرانی که صادقانه خدمت می‌کنند، باید حمایت کرد.

نجفی با تاکید بر حمایت از مدیران اضافه کرد: اگر پرونده‌ای از مدیران به دادستانی ارجاع شود، شخصاً خودم رسیدگی می‌کنم و اگر ادله قوی نباشد پرونده به شعبه ارجاع نمی‌شود و در صورت اثبات جرم، موضوع دیگر متفاوت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: نبض هر دستگاهی بخش حقوقی هست که اگر درست عمل کند و ارتباط خوبی با سایر مجموعه‌ها بگیرد، سازمان موفق خواهد شد.

نجفی خواستار توجه و ارتباط مدیران با مسئولان حقوقی شد و تصریح کرد: بخش حقوقی باید در مباحث پیگیری و پیشگیری قوی عمل کند که سازمان را در مسیر درست هدایت خواهد کرد.

دادستان همدان خواستار همراهی بین دو مجموعه شد و گفت: مباحث الکترونیکی و هوشمندسازی، نظارت بر ساخت‌وسازهای غیرمجاز، سد معبر و مباحث ترافیکی باید با جدیت پیگیری شود.

کد خبر 739556

دیگر خبرها

  • توضیحات معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در خصوص خاموشی پل خواجو
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • افزایش تعاملات دادستانی و شهرداری با رویکرد حل مشکلات مردم
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک
  • ۱۲ محکوم در استان سمنان سال گذشته از قصاص نفس رهایی یافتند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای خانه شمال شرق تهران