Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - مهم‌ترین حوادث روز چهارشنبه ۲۲ دی ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف تانکر حامل سوخت قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف تانکر حامل ۳۴ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ داود امجدی گفت: به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، ماموران انتظامی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور لارستان-بندرعباس به یک دستگاه کامیون تانکر‌دار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون ۳۴ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، گفت: ارزش سوخت‌های مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه در این رابطه راننده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از مردم خواست در این خصوص هرگونه اخبار و اطلاعات را از طریق سامانه ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کشف گنج یاب قاچاق در مرودشت

جانشین انتظامی مرودشت از دستگیری ۲ نفر و کشف یک دستگاه گنج‌یاب خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرهام عسکری گفت: ماموران پاسگاه انتظامی درودزن هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک خودرو رانا مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو یک دستگاه گنج‌یاب خارجی قاچاق به همراه متعلقات کشف و راننده و سرنشین نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

جانشین انتظامی شهرستان مرودشت با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: برخورد قاطع با سوداگران میراث فرهنگی در دستور کار انتظامی این فرماندهی است و از شهروندان تقاضا می‌کنیم در صورت اطلاع از فعالیت‌های این دسته از افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۸ کیلو تریاک در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۸ کیلو تریاک و دستگیری ۲ متهم در یکی از محله‌های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: مأموران کلانتری ۱۲ فخر آباد با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند افرادی در منزل اقدام به خرید و فروش مواد مخدر به صورت گسترده می‌کنند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل، ۸ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه در این خصوص ۲ متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ، گزارش آن را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

توقیف موتورسیکلت‌ها و کشف تریاک

فرمانده انتظامی داراب گفت: با توقیف یک دستگاه موتورسیکلت ۴۲ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ علیرضا نوشاد گفت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی قلاتویه هنگام کنترل محور‌های خاکی منتهی به شهرستان داراب به ۲ دستگاه موتورسیکلت مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او گفت: راکبان بدون توجه به ایست پلیس متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی هر دو موتوسیکلت را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه در بازرسی از راکبان و زین موتورسیکلت‌ها ۴۲ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: قاچاقچیان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

دستگیری ۷۹ متهم تحت تعقیب در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری ۷۹ متهم و محکوم تحت تعقیب طی ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: به منظور اجرای حکم قضائی مبنی بر دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب و به جهت حساسیت موضوع و ممانعت از قانون گریزی هنجارشکنان اجتماعی، این ماموریت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس این شهرستان با انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این افراد در نقاط مختلف شهر شیراز شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه در این خصوص مأموران انتظامی با هماهنگی دستگاه قضائی طی چند عملیات غافلگیرانه موفق شدند ۷۹ نفر از محکومان و متهمان متواری و تحت تعقیب را دستگیر کنند، گفت: افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف در کوار

فرمانده انتظامی شهرستان کوار از پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف به دلیل نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن مقررات خبر داد.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف بدون پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس طی ۴۸ ساعت گذشته در کوار اجرا شد.

او گفت: در همین رابطه ۶۵ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت که در جریان این طرح ۱۵ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب و برای ۱۳ واحد دیگر اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی کوار ضمن تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس، از مردم خواست در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اجرای طرح نظارت بر صنوف در فسا

فرمانده انتظامی فسا از اجرای طرح نظارت بر صنوف و پلمب ۱۰۵ واحد صنفی متخلف از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: به منظور اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی و جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی، گشت کنترلی و نظارتی پلیس اماکن عمومی و نمایندگان اتاق اصناف، ۳۱۰ واحد صنفی را مورد بازرسی قرار دادند.

او گفت: در اجرای این طرح‌ها ۱۰۵ واحد صنفی به علت نداشتن پروانه کسب، تخلفات صنفی، تخلفات بهداشتی و دستور مقام قضائی پلمب شد.

فرمانده انتظامی فسا ضمن قدردانی از همراهی متصدیان صنوف در اجرای طرح‌های فاصله‌گذاری اجتماعی، گفت: نظارت بر صنوف با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد و شایسته است کسبه محترم با رعایت قوانین صنفی و بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.

احشام قاچاق زیر بار سبد

فرمانده انتظامی مهر گفت: در بازرسی از یک دستگاه کامیون حامل بار سبد، ۴۲ راس گوسفند قاچاق کشف شد.

سرهنگ عظیم الله کرمی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و احشام، ماموران انتظامی کلانتری مرکزی مهر هنگام گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون حامل بار سبد مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: مأموران در بازرسی از این کامیون ۴۲ راس گوسفند قاچاق و بدون هرگونه مجوز دامپزشکی که به صورت حرفه‌ای زیر بار سبد جاسازی شده بود کشف و راننده نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهر با اشاره به اینکه ارزش احشام قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، از شهروندان حواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و قاچاق آن را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۵۴ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس فسا و کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی فسا از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت و کشف ۵۴ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس این شهرستان و استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: به منظور اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه موتورسیکلت در حال انتقال تریاک از شهرستان استهبان به فسا است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار افسران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

او گفت: ماموران انتظامی شهرستان فسا پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور مذکور اعزام و موتورسیکلت مورد نظر را شناسایی و دستور ایست را صادر کردند.

فرمانده انتظامی فسا با بیان اینکه راکب بدون توجه به ایست پلیس متواری شد، تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند موتورسیکلت را توقیف کنند.

سرهنگ قسام با اشاره به اینکه در بازرسی از راکب و زین موتورسیکلت ۵۴ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، گفت: متهم (راکب) پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا و از آن طریق روانه زندان شد.

دستگیری ۲ سارق در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی و درون خودرو با ۲۱ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و درون خودرو در برخی از محلات شهرستان فیروزآباد، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: با اقدامات پلیسی و بررسی فنی صحنه وقوع جرم، ماموران موفق به شناسایی ۲ سارق سابقه دار شده و با هماهنگی مقام قضائی آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد با بیان اینکه سارقان در تحقیقات انجام شده به ۲۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی و دورن خودرو اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده روانه دادسرا شدند.

کشف ماینر‌های قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۸ دستگاه ارز دیجیتال قاچاق و متعلقات مربوطه به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی گفت: ماموران کلانتری ۱۳ شهر لطیفی لارستان با اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی محل نگهداری و استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در منزلی در این شهرستان شدند.

او گفت: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام در بازرسی از آن محل ۸ دستگاه ماینر و متعلقات مربوطه که به صورت غیرمجاز از برق شهری استفاده می‌کرد را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ماینر‌های قاچاق ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر حوادث و انتظامی میلیون ریال برآورد شده میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال فرمانده انتظامی لارستان فرمانده انتظامی شهرستان اقدامات فنی و تخصصی فرمانده انتظامی فسا کهگیلویه و بویراحمد شهرستان خبر دستگاه موتورسیکلت ماموران انتظامی واحد صنفی متخلف منظور اجرای کیلو تریاک دستور کار مقام قضائی پروانه کسب دستگیری ۲ قرار گرفت یک دستگاه اجرای طرح مواد مخدر تریاک کشف تحت تعقیب ۵۴ کیلو بار سبد او گفت کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی لامرد گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام بررسی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ ، مشکوک شدند  و آن را برای بررسی متوقف کردند.
محسن لشکری افزود: ماموران انتظامی لامرد از این خودرو، ۱۳ راس گوسفند قاچاق کشف و راننده را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی لامرد بیان کرد: کارشناسان ارزش ۱۳ راس گوسفند قاچاق را ۱۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی