Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی در وقت‌های اضافه مقابل بارسلونا راهی دیدار فینال سوپر کاپ اسپانیا شد. خبرگزاری میزان - در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی سوپر کاپ اسپانیا تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از ساعت ۲۲:۳۰ روز گرشته (چهارشنبه) به وقت ایران در ورزشگاه فهد ریاض عربستان به مصاف هم رفتند که در پایان ۹۰ دقیقه این ال‌کلاسیکو دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند، اما در پایان این رئال بود که موفق شد با گلزنی هافبک اروگوئه‌ای خود جواز صعود به فینال را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این دیدار در ابتدا وینیسیوس جونیور موفق شد در دقیقه ۲۵ گل اول رئال را بزند، اما لوک دی‌یونگ در دقیقه ۴۲ گل تساوی شاگردان ژاوی را به ثمر رساند. در نیمه دوم باز هم مادریدی‌ها توسط کریم بنزما در دقیقه ۷۲ از حریف پیش افتادند، ولی آنسو فاتی در دقیقه ۸۴ گل تساوی بارسا را زد تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.   در وقت اضافه نخست و در دقیقه ۹۸ فدریکو والورده گل سوم و برتری رئال را وارد دروازه آبی و اناری‌ها کرد تا کهکشانی‌ها با کسب یک پیروزی دیگر در ال‌کلاسیکو راهی فینال سوپر کاپ شوند.   دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی امشب از ساعت ۲۲:۳۰ بین تیم‌های اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو برگزار خواهد شد.   بیشتر بخوانید: واکنش بنزما به حواشی پیوستن امباپه به رئال

انتهای پیام/

برچسب ها: ال‌کلاسیکو رئال مادرید بارسلونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئال بارسا ال کلاسیکو رئال مادرید بارسلونا ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۷۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست دیشب بارسا از رئال در ال‌کلاسیکو، بسیاری کار ژاوی را تمام شده می دانند. در واقع خود او نزدیک به سه ماه پیش گفت که در پایان فصل از بارسا خواهد رفت و در نشست های خبری اخیر خود نیز روی این تصمیم پافشاری کرده است.

در حالی که به نظر نمی رسد او تغییر عقیده بدهد، کیم دومنک، خبرنگار نزدیک به بارسلونا، شب گذشته در ال‌چرینگیتو ادعای حالبی مطرح کرد. او گفت در صحبت با یکی از اطرافیان نزدیک ژاوی مطلع شده که هنوز جدایی او قطعی نیست و ژاوی همچنان دوست دارد به کارش در بارسا ادامه دهد. 

او که تا 2025 قرارداد دارد و بندی نیز به او اجازه تمدید تا 2026 می دهد، حتی بعد از شکست برابر پی اس جی و رئال مصمم تر برای ادامه کار شده ولی برای ماندن شروطی دارد که آنها برای در جلسه با خوان لاپورتا مطرح خواهد کرد.

مدیریت بارسلونا به دلایلی چون مشکلات اقتصادی تمایلی برای جدایی ژاوی ندارند و معتقدند او در حال حاضر بهتر از هر کسی می تواند بارسلونا را هدایت کند. لاپورتا سعی دارد هر طور شده ژاوی را منصرف کند و حال به نظر می رسد ژاوی نیز بی میل به ماندن نیست.

دیگر خبرها

  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • کامبک کهکشانی ها در ال‌کلاسیکو/ رئال مادرید در آستانه قهرمانی
  • رئال‌ ۳ - بارسا ۲ : کامبک دقیقه۹۰ با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ فتح رفت‌وبرگشت ال‌کلاسیکو با جود!
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با هت‌تریک در فتح ال‌کلاسیکو