Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@04:13:36 GMT

پنجمین پیروزی پیاپی رئال مادرید در ال کلاسیکو

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۷۲۴۶

رئال مادرید دوران درخشانی را در نبرد با رقیب دیرینه سپری می کند

پنجمین پیروزی پیاپی رئال مادرید در ال کلاسیکو ها، در دیدار نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا رقم خورد.

طرفداری | رئال مادرید با کسب پیروزی 3-2 مقابل بارسلونا در عربستان، موفق شد راهی فینال سوپرکاپ اسپانیا شود. این دومین پیروزی پیاپی مادریدی ها تحت هدایت کارلو آنچلوتی بود و ژاوی هم روی نیمکت بلوگرانا اولین ال کلاسیکوی خود را واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینیسیوس جونیور و کریم بنزما در این فصل، مجموع 38 گل را به ثمر رسانده اند که از مجموع 37 گل تیمی بارسلونا بیشتر است. رودریگو گوئس در سه تقابل اخیرش مقابل بارسلونا همواره پاس گل داده است و از این حیث بعد از مسوت اوزیل، بهترین آمار میان بازیکنان رئال مادرید را در قرن 21 دارد. این دومین بار در تاریخ است که رئال مادرید 5 پیروزی پیاپی در ال کلاسیکو ها کسب می کند؛ آنها بین سال های 1962 تا 1965 موفق به کسب 7 پیروزی پیاپی شده بودند.

 

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد سرپرست، کارگزار پرسپولیس را با خودش برد! کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس کارلوس کی روش و جنجالی دیگر این بار بعد از شکست تیم ملی مصر؛ همان همیشگی! / فیلم ایجنت توانزبه: ظاهرا تعصب جرارد روی لیورپول در عدم استفاده از اکسل تاثیر گذار بود دلیل غیبت کریستیانو رونالدو در بازی منچستریونایتد - استون ویلا مشخص شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پیروزی پیاپی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۷۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار خط دفاعی رئال مادرید؛ این رکورد در 36 سال اخیر بی‌سابقه بوده‌است!

خط دفاعی تیم کارلو آنچلوتی عملکرد تحسین‌برانگیزی ارائه داده‌است.

طرفداری | خط دفاعی رئال مادرید در لالیگا به یک دژ نفوذناپذیر تبدیل شده‌است.

دیدار تیم‌های مایورکا و رئال مادرید از چارچوب هفته سی‌ویکم لالیگای اسپانیا با برتری 1-0 کهکشانی‌ها به پایان رسید. رئال مادرید ضمن حفظ فاصله با بارسلونا و کسب 3 امتیاز مهم دیگر در مسیر قهرمانی لالیگا، یک پیروزی روحیه‌بخش در آستانه نبرد بزرگ با منچسترسیتی در دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد. نقطه قوت رئال مادرید در فصل جاری بیش از خط آتش، در دژ دفاعی قلعه مستحکم کهکشانی‌ها نمایان بوده‌است. 

رئال مادرید در فصل 24-2023 لالیگا پس از گذشته 31 هفته تنها 20 گل دریافت کرده‌است. این بهترین رکورد تاریخ کهکشانی‌ها در تاریخ لالیگا تا این مقطع، برابر با رکورد آن‌ها در فصل 88-1987 بوده‌است. به عبارتی، در 36 سال اخیر سابقه نداشته که رئال پس از گذشت 31 هفته تنها 20 گل دریافت کرده باشد.  عملکرد رئال مادرید در فصل 24-2023 لالیگا 31 بازی 24 پیروزی، 6 تساوی و 1 شکست 67 گل زده 20 گل خورده بهترین خط دفاع و حمله لالیگا

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • درخواست هوادار رئال مادرید از ام باپه؛ لطفاً مقابل بارسلونا کامبک بزن! / عکس
  • راه موفقیت بارسلونا با داداش ژاوی
  • شاهکار خط دفاعی رئال مادرید؛ این رکورد در 36 سال اخیر بی‌سابقه بوده‌است!
  • کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!
  • ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم
  • پیروزی اقتصادی بارسلونا پیش از سفر به مادرید
  • مایورکا ۰ - ۱ رئال مادرید/ پاسخ خفیف به زهرچشم سیتی + فیلم
  • نصف رئال، یک گام به فتح لالیگا نزدیک شد
  • رئالی ها به مراتب سخت تر، اما با برد به سیتی رسیدند
  • رئال با غلبه بر مایورکا به استقبال ال‌کلاسیکو رفت