Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصاف تیم های بارسلونا و رئال مادرید در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا در وقت های معمول با تساوی به پایان رسید و در وقت های اضافه شاگردان آنچلوتی با فرصت طلبی فاتح الکلاسیکو شدند.

به گزارش مشرق، جدال مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا میان تیم های رئال مادرید و بارسلونا از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه فهد ریاض عربستان برگزار شد و این دیدار در وقت های معمولی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وقت های اضافی رئالی ها موفق شدند گل سوم را به ثمر برسانند و در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز و راهی فینال شدند.

در این بازی رئالی ها دو بار از بارسا پیش افتادند اما شاگردان ژاوی موفق شدند در هر دو بار بازی را مساوی کنند.

گل اول این دیدار را وینیسیوس جونیور در دقیقه ۲۵ به ثمر رساند اما در ادامه لوک دی یانگ در دقیقه ۴۱ بازی را مساوی کرد.

در نیمه دوم کریم بنزما موفق شد در دقیقه ۷۲ شاگردان کارلتو را پیش بیاندازد اما در ادامه آنسو فاتی با جاگیری خود و با ضربه سر در دقیقه ۸۳ بازی را مساوی کرد.

در نهایت دو تیم در وقت های معمول به تساوی رسیدند تا وقت های اضافی تیم برنده را مشخص کند. در وقت های اضافی رئالی ها با فرصت طلبی و ضدحمله توسط فده والورده در دقیقه ۹۸ به گل رسیدند تا برنده این بازی شوند.

این اولین شکست ژاوی هرناندز در قامت سرمربی بارسلونا در الکلاسیکو بود.

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی را تیم های اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو برگزار می کنند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت انتخابات فدراسیون فوتبال ال کلاسیکو رئال مادرید بارسلونا ژاوی آنچلوتی سوپرکاپ اسپانیا سوپر جام اسپانیا کریم بنزما آنسو فاتی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید

به گزارش "ورزش سه"، آردا گولر، بازیکن ترکیه‌ای رئال، در ال‌کلاسیکو فرصت بازی پیدا نکرد تا تعداد دقایق حضور او در میدان برای رئال در فصل جاری همچنان روی 94 بماند. رئال بازی بزرگ را 3-2 از بارسا برد و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شد. در پایان بازی رئالی‌ها درون زمین مشغول جشن و پایکوبی بودند اما خبری از آردا نبود.

با 94 دقیقه بازی در فصل جاری طبیعی بود ستاره ترکیه ای از وضعیتش ناراضی باشد. بعد از درخشش در دو بازی برابر سلتا و اوساسونا، انتظار می رفت کارلتو روی آردا بیشتر حساب کند اما عملا در بازی های بزرگ خبری از حضور او در زمین نبوده ولی حالا در 6 بازی باقیمانده رئال در لالیگا قرار است او فرصت بیشتری پیدا کند.

طبق ادعای مارکا، آنچلوتی در بازی جمعه برابر سوسیداد به آردا از ابتدا میدان می دهد و او در بازی های بعدی لیگ نیز قطعا دقایق بیشتری نصیبش خواهد شد. 

همین 6 بازی می تواند بهترین موقعیت برای آردا باشد تا ثابت کند لایق ماندن در رئال است و اینکه فصل بعد می توان روی او بیشتر امیدوار بود. رئال یازده امتیاز بیشتر از بارسا دارد و هفت امتیاز دیگر برای قهرمانی می خواهد. عاملی که سبب شده کارلتو حالا ریسک پذیری بیشتری از خود نشان دهد و آردا را وارد ترکیب تیمش کند.

دیگر خبرها

  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • الکلاسیکو باید تکرار شود