Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگو روابط مثبت و دوستانه دو کشور و اراده طرفین برای استمرار، گسترش و تحکیم مناسبات دوجانبه و همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، را مورد تاکید قرار داد.

امیرعبداللهیان افزود: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای ناآرامی‌های اخیر قزاقستان تحولات را به‌دقت رصد و از حاکمیت ملی قزاقستان، حمایت و دخالت خارجی در این کشور را محکوم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر امور خارجه قزاقستان نیز در این گفتگو ضمن ارائه گزارشی از تحولات اخیر کشورش، بر تداوم اصول سیاست خارجی قزاقستان در قبال جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: گفتگو با وزیر خارجه ایران، نماد حمایت تهران از حاکمیت ملی قزاقستان است.

وی ضمن ابراز خرسندی از مواضع جمهوری اسلامی ایران در طول تحولات اخیر، تاکید کرد که سفر آقای قاسم توقایف (رئیس‌جمهور قزاقستان) به ایران، همچنان در دستور کار قرار دارد و توسعه تجارت بین دو کشور برای نورسلطان، حائز اهمیت است.

آقای تیلوبردی همچنین با اشاره به سی‌اُمین سالگرد روابط دو کشور و اهمیت آن برای طرفین، از دکتر رئیسی برای شرکت در نشست بین‌المللی قزاقستان که در اکتبر سال جاری برگزار خواهد شد، دعوت کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین بحران در قزاقستان سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس وزیر امور خارجه وزیر خارجه قزاقستان اعتراضات قزاقستان مذاکرات وین بحران در قزاقستان سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان

سفیر ایران در عربستان امروز با معاون وزیر خارجه این کشور دیدار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، علیرضا عنایتی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی با سعود السطی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه عربستان دیدار و رایزنی کرد. 

طبق اعلام وزارت خارجه عربستان، در این دیدار روابط دوجانبه دو کشور و برجسته ترین موضوعات مورد علاقه مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

تقدیم استوارنامه سفیر ایران به پادشاه مالزیعنایتی: فشار جامعه جهانی برای توقف تجاوزات رژیم اشغالگر قدس یک امر ضروری است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیرخارجه و رئیس جمهور ترکمنستان
  • امیرعبداللهیان با همتای ترکمنستانی‌ خود دیدار کرد
  • سفر امیر عبداللهیان به عشق‌ آباد
  • امیرعبداللهیان عازم عشق‌آباد شد
  • امیرعبداللهیان به ترکمنستان می‌رود
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • آغاز رایزنی امیرعبداللهیان و هنیه
  • استقبال امیرعبداللهیان از هنیه در تهران
  • «اسماعیل هنیه» وارد تهران شد