Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به درصد واکسیناسیون انجام شده و ابتلای تعداد قابل توجهی از جمعیت استان به بیماری کرونا، پیش بینی می‌شود در صورت تداوم رعایت دستورالعمل‌ها و پوشش کامل واکسیناسیون و غالب نشدن سویه‌ای جدید از کرونا، با پیک شدید دیگری مواجه نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت تداوم روند کاهشی تعداد موارد ابتلا به کرونا تا پایان هفته جاری، می‌توان به نزولی شدن روند بیماری در استان امیدوار بود.

بیشتر بخوانید

حال عمومی ۴ بیمار کرونایی در چهارمحال و بختیاری نامساعد است

امکان انجام آزمایشات تشخیصی سویه امیکرون در چهارمحال و بختیاری فراهم شده است، تاکنون ۱۲۰ کیت تشخیص سویه امیکرون در اختیار استان قرار گرفته که از این تعداد، ۶۸ مورد برای تشخیص موارد مشکوک مورد استفاده قرار گرفته است.

هم اکنون واکسیناسیون کووید ۱۹ در ۱۳۰ مرکز بهداشتی و درمانی استان در حال انجام است و حدود ۵۰ درصد این مراکز در دو شیف به مراجعین خدمت ارائه می‌کنند.

با راه اندازی ۲ مرکز تجمیعی جدید تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ در استان از ۱۴ پایگاه به ۱۶ پایگاه افزایش یافت.

به گفته جزایری، درصد واکسیناسیون جمعیت ۱۲ تا ۱۸ سال در استان ۹۲ درصد و درصد دریافت کنندگان دز دوم واکسن در این گروه سنی ۷۸.۲ درصد است.

تاکنون ۱۶.۸ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان چهارمحال و بختیاری دز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

وضعیت تمامی شهرستان‌های استان بجز شهرستان بروجن آبی است و با مجموع مداخلات صورت گرفته، به نظر می‌رسد تا پایان هفته، این شهرستان نیز از وضعیت زرد خارج شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی واکسن کرونا چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ،مسعود مثنوی گفت : در زمان اجرایی طرح ۴۶ هزار و ۷۶۲ مورد اطلاع رسانی در زمینه نقاط حادثه خیز و آسیب پذیر و راهنمایی مسافرین به نقاط ایمن صورت گرفته است.

وی گفت: همچنین ۲۶ هزار و ۹۸نفر نیز به پویش بهرفت(بهبود رفتارهای ترافیک) پیوستند و ۲۶ هزار و ۴۷۰ کودک از فضای دوستدار کودک بهره‌مند شدند.

مثنوی بیان داشت: ۱۲هزار و ۵۱۳نفر به خیمه نماز و غرفه فرهنگی، ۵۹۹۵ نفر به غرفه طرح یاس، مراجعه کردند.

وی بیان داشت: سنجش و کنترل میزان فشار و قند خون برای ۲۲هزار و ۷۳۰ نفر انجام و ۵۳۴۴بسته موادغذایی جهت افطار در بین مراجعه کنندگان‌ توزیع شد.

مثنوی تصریح کرد: همچنین در راستای اجرای پویش سبز (حفظ محیط زیست و منابع طبیعی) ۱۴۵۶۸ اصله نهال توزیع و غرس شد.

وی با اشاره به خدمات تیم سحاب گفت: ایمن سازی ۳۹۲۶منطقه و اماکن تفریحی، پیشگیری‌ از بروز ۳۳۱۱حادثه، ارائه ۴۹۶۱خدمت امدادی و کمک های اولیه، ۱۰۸۳۶ مورد آموزش مهارت های ایمنی امدادی و نحوه سنجش فشار خون به مسافران‌ و گردشگران ارائه شد.

مثنوی گفت : در مجموع برای اجرای طرح های مختلف سازمان جوانان در استان چهارمحال و بختیاری، ۱۸۵ هزار و ۶۳۲نفر خدمت ارائه شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895783

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • جذب ۷۷۷ معلم جدید در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی
  • آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در انتظار جذب تعداد ۷۷۷ فرهنگی جدید
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ۹۲ بیمار هموفیلی تحت پوشش کانون هموفیلی چهارمحال و بختیاری
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم