Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شیراز با تاکید بر اهمیت حمایت از تولیدکنندگان در شرایط اقتصادی کشور، گفت: اولویت کاری دستگاه قضا در استان فارس حمایت از تولیدکنندگان است تا بتوانیم در موضوع تولید بر اساس برنامه‌های اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: همه دستگاه‌های اداری به نحوی عمل کنند که صنعت استان فارس تقویت شود و بتوانند با حمایت از تولیدکنندگان بومی، هزینه‌های خود را هم کاهش دهند.

حمایت حقوقی و قضایی از ۷۴ شرکت تولیدی از دیگر موارد مهم مطرح شده در بازدید میدانی از کارخانه تولیدی دکوران در شهرک صنعتی شیراز بود که رئیس‌کل دادگستری استان فارس به آن اشاره داشت.

حمیدرضا ایزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس هم با گلایه از اینکه مصرف‌کنندگان باید در راستای حمایت از صنعت بومی توجه جدی داشته باشند، گفت: فارس از نظر تولیدات محصولات مختلف با کیفیت و به مراتب با قیمت پایین‌تر، توانمندی‌های منحصربفردی دارد که این ظرفیت می‌تواند پاسخگوی نیاز مصرف‌کنندگان و حتی صادرات برون استانی باشد.

توجیهی برای خرید محصولات تولیدی فارس از خارج استان وجود ندارد

او گفت: هیچ دلیلی ندارد در شرایطی که مصرف‌کنندگان به ویژه دستگاه‌های اداری امکان خرید محصولات تولیدی نظیر فرآورده‌های چوبی و مبلمان و تجهیزات اداری داشته باشند اما خرید خود را استان‌های همجوار یا غیرهمجوار و حتی خارج از کشور انجام دهند و به تولیدکنندگان و اشتغال استان آسیب وارد کنند که البته این موضوع هم در فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالاهای ایرانی و هم در بیانات مسئولان ارشد فارس در زمینه حمایت از کالاهای بومی استان تأکید شده است.

رئیس سازمان صمت فارس با بیان اینکه وظیفه داریم شرایط مناسبی را برای تولیدکنندگان فراهم کنیم، گفت: بر این باوریم که فرآیند تولید فقط یک بخش مهم در تمامی واحدهای تولیدی و صنعتی محسوب می‌شود و بخش مهم‌تر از آن به رقابت تولیدکنندگان در بازار مصرفی ارتباط دارد که لازم است در این راستا هم نیازسنجی‌ها در مدل مدیریتی عرضه و تقاضا ملاک عمل قرار بگیرد و هم این که با تبلیغات موثر و روش‌های نوین بازاریابی و بازارسازی برای محصولات تولیدی بتوانند تولیدات خود را به طور مناسبی عرضه کنند.

ایزدی گفت: رونق بنگاه‌های اقتصادی در مقیاس خرد و کلان بیش از هر چیز به مدیریت کارآمد عاملان این موضوع ارتباط دارد که انتظار می‌رود از ظرفیت جوانان نخبه و متخصص نیز به عنوان یک فرصت طلایی استفاده مناسبی شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری فارس استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت محصولات زراعی پاییزه در شهرستان کارون

 جبار حمادی مدیر جهاد کشاورزی کارون گفت:  در راستای آغاز برداشت محصولات پاییزه از ۲۵ فروردین ماه از سطح ۲۲ هزار  هکتار گندم، هزار هکتار کلزا و  هزار و ۵۰۰ هکتار جو پیش بینی می‌شود ۴۳۰۰۰ تن محصول گندم، هزار و ۵۰۰ تن کلزا و سه هزار  تن جو در شهرستان برداشت گردد.

او افزود: در راستای تامین نهاده‌های کشاورزی یارانه‌ای با تلاش سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، نهاده‌های تخصیصی شامل کود و بذر بصورت کامل تامین و بین کشاورزان توزیع گردید.

مدیر جهاد کشاورزی کارون گفت: برداشت در شهرستان تا اوایل خرداد ماه ادامه دارد که در این مدت چهار اکیپ توسط کارشناسان مراکز و مسئولین ستادی بر عملیات برداشت بطور مستمر نظارت خواهند داشت و پیش بینی می‌شود تا پایان برداشت حدود ۹۰ دستگاه کمباین مهاجر جهت برداشت وارد شهرستان گردند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مشکل تامین لاستیک حل می‌شود؟!
  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی
  • خط تولید پروتز‌های مفصل زانو و لگن گشایش یافت
  • جشنواره محصولات بومی‌محلی استان گلستان برگزار می‌شود
  • توصیه‌ فرماندار جیرفت به کشاورزان و عشایر در پی وقوع سیلاب احتمالی
  • ایجاد و تامین شبکه برق مستقل برای واحد‌های صنعتی شهرستان تبریز
  • اعتبارات کافی برای تامین برق واحدهای صنعتی و تولیدی تخصیص یابد
  • آغاز برداشت محصولات زراعی پاییزه در شهرستان کارون
  • فراوانی کالا‌های اساسی راهبرد ستاد تنظیم بازار قم است
  • عایق‌های سیلیکونی برق فشار قوی بومی‌سازی شد