Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علیرضا عباسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر سرعت اینترنت سامانه‌ها افزایش یافته و شرایط نسبت به روزهای گذشته بهتر است لذا همکاران تا ساعت ۱۵ خدمات ارائه می‌دهند.

وی بیان کرد: در مرکز تعویض پلاک بیرجند سه باجه وجود دارد که روزانه به حدود ۲۰۰ نفر خدمات ارائه می‌شود و در چند روز اخیر نقص فنی سامانه‌ها و کندی سرعت اینترنت را داشتیم اما خدمت به شهروندان تعطیل نشد و تا آخرین نفر خدمات ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهور خراسان جنوبی گفت: ساختار شبکه مرکز تعویض پلاک بیرجند در حال به‌روزرسانی است و به دلیل نقص فنی مقداری زمان‌بر شد اما تلاش ما این است که تا پایان هفته به‌روزرسانی‌ها انجام شود و روز شنبه هفته آینده هیچ مشکلی در ارائه خدمت به شهروندان نداشته‌ باشیم.

وی درباره درخواست برخی شهروندان مبنی بر افزایش مرکز تعویض پلاک در مرکز استان گفت: در راستای رفاه شهروندان جزو پیشنهادات ما توسعه همین مرکز فعلی است و درخواست را  ارائه دادیم و پیگیر هستیم که محقق شود.

مرکز تعویض پلاک بیرجند در روزهای اخیر با تراکم جمعیت مواجه شد به‌طوری که مراجعان برای دریافت خدمات در صف بودند و این موضوع گلایه‌هایی در پی داشت.

برچسب‌ها بیرجند تعویض پلاک اینترنت پلیس راهور ناجا خودرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند تعویض پلاک اینترنت بیرجند تعویض پلاک اینترنت پلیس راهور ناجا خودرو مرکز تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: در یک سال گذشته در آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تحت پوشش این دانشگاه به ۸۹ هزار و۵۵۱ نفر از شهروندان، ۳۸۲ هزار و ۷۵۰ خدمت آزمایشگاهی ارائه شده است.

محمد قربانی گفت: از مجموع خدمات ارائه شده در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه، در آزمایشگاه‌های مراکز تربت حیدریه به ۵۲ هزار و ۶۵۳ نفر ۲۲۶ هزار و ۲۸۴ خدمت، در آزمایشگاه‌های مراکز زاوه به ۲۲ هزار و ۸۶۲ نفر ۹۰ هزار و ۵۵۰ خدمت و در آزمایشگاه‌های مه ولات به ۱۴هزار و ۳۶ نفر ۶۵ هزار و ۹۱۶ خدمت آزمایشگاهی ارائه شده است که در نوع خود بی‌نظیر می‌باشد.

وی گفت: در حال حاضر ۹ آزمایشگاه و ۲۲ مرکز نمونه‌گیری در معاونت بهداشت دانشگاه و مراکز خدمات جامع سلامت فعال هستند و به همشهریان خدمت‌رسانی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • تولد ۷۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری رویش بیرجند
  • ارائه کد پستی در سامانه جی نف
  • بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه
  • ثبت ۱۲۰۰ شکایت از خودروسازان در سامانه خدمات پس از فروش