Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:02:16 GMT

پیامک سامانه ملی املاک و اسکان جعلی نیست

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۸۲۲۳

پیامک سامانه ملی املاک و اسکان جعلی نیست

ایسنا/اصفهان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: شایعات مرتبط با جعلی بودن پیامک سامانه ملی املاک و اسکان درخصوص خانه‌های خالی از سکونت، صحت ندارد و کسانی که از سرشماره V.MASKAN پیامک دریافت کرده‌اند باید وارد سامانه شده و ثبت نام کنند.

حسن کحال‌زاده با اعلام این خبر، اظهار کرد: براساس تکلیف وزارت راه و شهرسازی و همچنین اطلاعات دریافتی از دستگاه‌های مختلف کشور، تعدادی ملک که وضعیت ساکن در انها تاکید شده است در سامانه ملی املاک و اسکان شناسایی شده وجهت تعیین تکلیف وضعیت سکونت این املاک پیامکی با سرشماره V.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

MASKAN به مالکان این املاک ارسال شده است.  

وی تصریح کرد: در متن پیامک ارسال شده امده است «ملک شما به عنوان خانه خالی شناسایی شده است، لطفا تا تاریخ ۲۰ و یا ۲۳ دی‌ماه و یا … ۱۴۰۰ وضعیت املاک خود را در سامانه املاک واسکان amlak.mrud.ir تعیین کنید. درغیراین صورت مطابق قانون مالیات‌های مستقیم اقدام خواهد شد». 

به گزارش ایسنا، رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان تاکید کرد: مضمون پیامک ارسال شده با سرشماره V.MASKAN کاملا مورد تایید است و شایعات مرتبط با جعلی بودن این پیامک با این سرشماره صحت ندارد.  

 وی ادامه داد: در همین راستا افرادی که پیامک مذکور را دریافت کردند لازم است تا تاریخ اعلام شده در پیامک دریافتی خود به سامانه املاک و اسکان کشور به آدرس amlak.mrud.ir مراجعه کنند.  

کحال‌زاده افزود: بدیهی است درصورت ثبت وجود سکونت و مالکیت توسط مالکان مذکور براساس قانون، ملک مذکور از جرگه خانه‌های خالی خارج می‌شود.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سامانه املاک و اسکان املاک و اسکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اسناد مالکیت جزایر استان بوشهر تسریع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرانگیز عصر سه‌شنبه در نشست با مدیران کل ثبت اسناد و املاک، منابع طبیعی و محیط زیست استان بوشهر اظهار کرد: صدور اسناد مالکیت جزایر استان از موضوعات مهمی است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: تحقق کامل حدنگاری به طوری که تمامی اراضی و املاک در کشور سنددار شود، در سند تحول و تعالی قوه قضائیه نیز جایگاه ویژه‌ای دارد و اگر به معنای واقعی انجام شود نقش اساسی در کاهش جرایم و ورودی دستگاه قضائی خواهد داشت.

حفظ حاکمیت بر آبراه بین المللی

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان ضمن برشمردن اهمیت جزایر خلیج فارس افزود: جزایر خلیج فارس از نظر حاکمیت بر آبراه بین المللی دارای اهمیت ژئوپلیتیکی و استراتژیکی هستند.

مهرانگیز افزود: از طرف دیگر این جزایر اهمیت زیادی در حفظ محیط زیست، حیات گونه‌ها و زیستگاه‌های تغذیه‌ای و زندگی آنها بستگی دارد، که لازم است هرچه سریع‌تر اسناد حاکمیت این جزایر صادر گردد.

مالکیت همه جزایر استان بوشهر

وی تصریح کرد: در استان جزایر خارگ، خارگو، عباسک و برخی از جزایر دارای سند حدنگاری هستند و لازم است در کمترین زمان ممکن اداره کل منابع طبیعی مدارک و مستندات لازم را برای صدور اسناد مالکیت دیگر جزایر را به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تحویل دهد.

رئیس شورای قضائی استان بوشهر با اشاره به آمادگی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر برای نقشه برداری و صدور سند مالکیت این جزایر افزود: امیدواریم به زودی شاهد صدور اسناد حدنگاری و مالکیت همه جزایر استان بوشهر باشیم.

کد خبر 6086993

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره در انتطار مصوبه مجلس
  • تصویب طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره، راهکاری برای معاملات شفاف در بازار مسکن
  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • رونق قیمت‌گذاری کاذب در پلتفرم‌ها/ انسداد تا اصلاح آگهی‎‌های مسکن
  • صدور اسناد مالکیت جزایر استان بوشهر تسریع می‌شود
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • مانع تراشی در مسیر شفافیت بازار مسکن