Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام گفت: "پل جزمان" باید تا دهه فجر امسال به اتمام برسد و تردد به روی این پل ممکن شود. - اخبار استانها -

حسن بهرام نیا در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، انتظار برای بهره برداری و اتمام "پل‌جزمان" که پروژه‌ای ضروری برای تردد شهروندان هلیلانی است بیش از این جایز نیست. "پل جزمان" باید تا دهه فجر امسال به اتمام برسد و تردد به روی این پل ممکن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برطرف کردن مشکلات پیش روی طرح‌های نیمه تمام در استان ایلام اشاره کرد و افزود: تلاش مجموعه مدیران استان که طرح نیمه تمام در حوزه مسئولیت خود دارند باید منتج به نتیجه شود.

رایزنی، پیگیری و برقراری ارتباط با وزراء برای اختصاص اعتبار به طرح‌های نیمه فعال مورد تاکید استاندار ایلام بود که گفت: مدیرانی که توان جذب اعتبارات نداشته باشند ضرورتاً با میز مدیریت خداحافظی کنند و بیش از این مردم را در انتظار افتتاح و... قرار ندهند.

بهرام نیا که در حال بازدید از شهرستان هلیلان بود، به محرومیت این شهرستان نیز گریزی زد و گفت: تمام تلاش برای رفع محرومیت و برقراری عدالت توزیعی در اعتبارات لحاظ خواهد شد.

وی فعال شدن قرارگاه سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی در شهرستان هلیلان را خواستار و خاطرنشان کرد: بسیج امکانات برای برطرف کردن مشکلات پیش روی مردم این شهرستان که ناشی از محرومیت است در اولویت مدیریت ارشد استان ایلام است.

رد یا تصویب "411 پروژه فاقد مجوز زیست محیطی" چالش بزرگ مجلسی‌ها!ساخت‌وساز پروژه موج‌های آبی گنبد کاووس گلستان مجددا آغاز شدپروژه‌های نیمه کاره بنیاد شهید تا پایان سال تعیین تکلیف می‌شود

به گزارش تسنیم، پل جزمان در سال 1398 کلنگ زنی و محل تردد 32 روستا با جمعیتی بالغ بر 7000 نفر می باشد ، این پل تنها راه ارتباطی به مرکز شهرستان هلیلان است .

4 آذر 1399"فردین مرادی"  سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هلیلان  نیز خبر داد" پل جزمان هلیلان دهه فجر به بهره برداری می رسد" اما به رغم این وعده تاکنون این پل به نتیجه نرسیده است و نوید استاندار ایلام، امید به دل مردم شهرستان هلیلان باز آورد که امید است این وعده محقق شود.

انتهای پیام/180/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار ایلام شهرستان هلیلان پل جزمان دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به مناسبت هفته سلامت و با هدف حفظ سلامت کارگران،خانه بهداشت کارگری در یکی از مجموعه های تولیدی ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند به بهره برداری رسید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه