Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی شورای اسلامی بوشهر روز پنجشنبه به نقل از  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار با اعضای شورا، شهردار و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر بوشهر با قدردانی از دغدغه‌مندی آنها افزود: اقدام فراگیر و همه‌جانبه دستگاه‌های متولی فرهنگ ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و نباید از این رسالت مهم و راهبردی غفلت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

وی یادآورشد:کشور چند پایه اساسی دارد که  حفظ، حراست و ارتقاء سطح فرهنگ یکی از آنها است. 

امام جمعه بوشهر گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمن برنامه تهاجم فرهنگی به کشور داشته و هر سال تهاجم شدید تر کرده است که طول تاریخ هیچ‌گاه این‌چنین تهاجمی دیده نشده است.

 صفایی بوشهری ادامه داد: شورای کنونی بوشهر در کنار کار عمرانی دغدغه مسائل فرهنگی هم دارند این مقوله مهم  باید در فضاهای شهری نگاه عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی دیده شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: اگر ۳۲ دستگاه متولی فرهنگ فعال و به وظایف خود طبق دستور العمل اقدام کنند خیلی از مشکلات حل می شود.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه دنیا برای دوران کرونا و پسا کرونا با توجه به محوریت فضای مجازی برنامه دارد، اظهار کرد: ضرورت دارد نیروهای انقلابی و فرهنگی با برنامه‌ریزی منطبق با موازین اسلامی و نگاه مقام معظم رهبری در کنترل تهاجم فرهنگی و ارتقاسطح فرهنگی جامعه حضور جدی داشته باشند.

وی گفت: ساماندهی سواحل و توجه به حجاب و عفاف یک ضرورت است  که در زمینه حجاب و عفاف ۱۰ وظیفه بر عهده شهرداری است که در این زمینه اقدام‌های خوبی انجام شده است.
 

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهرنیز گفت: شورا و شهرداری توجه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد که در بودجه سال آینده نیز اقدام‌های خوبی جهت مسائل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دیده می‌شود.

جعفر پورکبگانی افزود: در زمینه امر به معروف و فرهنگ عمومی مشکلاتی وجود دارد که باید به آن توجه جدی شود.

وی ادامه داد: در شهر هیات‌های مذهبی زیادی وجود دارد که همه آنها از سازمان فرهنگی انتظار حمایت دارند و امروز این سازمان بدهی چهار میلیارد تومانی دارد.

پورکبگانی ادامه داد: حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزش همگانی از حوزه‌های مهم و حساس است و  رویکرد شورای شهر در این دوره توجه جدی به این‌مسائل است.

وی افزود: در بودجه سال آینده شهرداری مقرر شد اقدامات خوبی صورت گیرد که مهم‌ترین آن راه اندازی مدرسه گام دوم انقلاب، توجه ویژه به ورزش همگانی در محلات و ایجاد فرهنگ‌سرا در محلات با محوریت مساجد است.

پورکبگانی ادامه داد: فرهنگ‌سرا در محله عالی آباد با مشارکت یکی از گروه‌های فرهنگی بزودی راه اندازی می شود.

وی افزود: ساماندهی و بهسازی پلاژ بانوان و احداث یک پلاژ دیگر در پارک لیان، احداث دو پارک اختصاصی ویژه بانوان، ساماندهی شناگاه‌های آقایان، ایجاد یک‌ مارینا جهت ساماندهی قایق‌های تفریحی با مشارکت اداره بندر از دیگر برنامه‌های شورای شهر است.

پورکبگانی بیان کرد: در حمایت از ساخت فیلم‌های فاخر نیز مقرر شده فیلم  یونس پیامبر در بوشهر، فیلم زندگی نامه شهید علیرضا ماهینی مورد حمایت قرار گیرد و از سایر آثار هنرمندان ارزشمند بوشهری نیز در حد توان حمایت شود.

برچسب‌ها بوشهر شورای شهر مقام معظم رهبری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر شورای شهر مقام معظم رهبری بوشهر شورای شهر مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ظریف به «آتش بازی رژیم» صهیونیستی در اصفهان

محمدجواد ظریف، وزیرخارجه پیشین در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: نسل‌کشی در غزه بدون وقفه ادامه دارد. هیچ چیز نمی‌تواند توجه افکار عمومی جهانی را از جنایات اسرائیل منحرف کند. اقدامات مستمر تجاوزکارانه اسرائیل علیه ایران، به ویژه حمله تحریک‌آمیز آن علیه اماکن دیپلماتیک ایران در سوریه، از سوی شورای امنیت ملل متحد مجازات نشد و لذا ایران را ناگزیر به اقدام حساب‌شده در دفاع مشروع نمود که تنها تأسیسات نظامی را هدف گرفت و بر خلاف اسرائیل، آگاهانه از هدف‌گیری غیرنظامیان خودداری کرد.

اکنون، با توجه به آتش‌بازی امروز در اصفهان، تمامی کشور‌ها و رهبران جهان می‌بایست توجه خود را به پایان دادن به جنایات اسرائیل و به ویژه جنگ غزه متمرکز کنند. وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در شورای امنیت ملل متحد توسط ایالات متحده حرکتی کاملا در جهت اشتباه بود.

دیگر خبرها

  • ظریف: عدم محکومیت تجاوز اسرائیل علیه ایران توسط شورای امنیت، ایران را ناگزیر به دفاع مشروع کرد
  • واکنش ظریف به آتش بازی‌های امروز در اصفهان
  • محمد جواد ظریف: زمان پایان‌دادن به جنایات اسرائیل فرا رسیده است
  • واکنش ظریف به «آتش بازی رژیم» صهیونیستی در اصفهان
  • ظریف : زمان پایان دادن به جنایات اسرائیل فرا رسیده است
  • واکنش جواد ظریف به حادثه امنیتی اصفهان
  • المیادین: هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است
  • هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • «ایستگاه ۱۰۶»؛ ریشه‌های تهاجم فرهنگی را واکاوی می‌کند