Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام اکبری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان در راستای تفاهم نامه فی مابین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و وزارت جهاد کشاورزی، جهت صدور اسناد کاداستر با همکاری مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان به اداره ثبت معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی در راستای اجرای ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و تثبیت محدوده اراضی ملی و غیرملی، و با توجه به اهمیت و نقش صدور مالکیت اراضی کشاورزی در کاهش دعاوی و تسهیل سرمایه گذاری در بخش کشاورزی پیرو تفاهم نامه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و وزارت جهاد کشاورزی، اقدام به عقد تفاهم نامه فی مابین با مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کرده است.

وی بیان کرد: هدف از عقد این تفاهم نامه انجام عملیات ترویجی و تسهیل گری برای تشکیل پرونده اولیه جهت صدور سند اراضی کشاورزی است.

به گزارش ایرنا، شهرستان چاراویماق با حدود ۳۲ هزار نفر جمعیت در ۱۵۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع است و به دلیل داشتن جمعیت روستایی بیش از ۲۲ هزار نفری، از قطب های کشاورزی و صنایع دستی استان محسوب می شود؛ در این راستا بنیاد مستضعفان چند سالی است که با هدف محرویت زدایی و شناساندن پتاسیل‌های شهرستان در چاراویماق حصور پیدا کرده است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی مراغه چاراویماق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی مراغه وزارت جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی مراغه چاراویماق اراضی کشاورزی جهاد کشاورزی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سید اسماعیل علوی اظهار کرد: برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و اجرای حکم تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی سال گذشته 39 فقره تغییر کاریری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان ساری قلع و قمع شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری تصریح کرد: با قلع و قمع این تغییر کاریری های غیرمجاز 228 هزار و 970 متر مربع به اراضی کشاورزی این شهرستان چرخه تولید بازگشت.

 

 وی با بیان اینکه هرگونه تغییرکاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت و ساز و دیوارکشی در مزارع و باغ‌ها بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی ممنوع است، افزود: بر اساس قانون علاوه بر قلع و قمع بنا‌های احداثی با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد. 

 

علوی گفت: ساخت و ساز در زمین های کشاورزی، امنیت غذایی را تهدید می کند و بهتر است مردم از خرد کردن اراضی زراعی و تبدیل آن به ویلا بپرهیزند و سرمایه خود را هدر ندهند. 

   

دیگر خبرها

  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • برداشت کلزا در بهبهان
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • حد نگاری اراضی ملی سیرجان
  • صدور ۱۲۴۰ سند مالکیت زراعی در سال گذشته