Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@10:39:01 GMT

رئیسی: فقر و بیکاری در هرمزگان معنا ندارد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۸۳۱۰

رئیسی: فقر و بیکاری در هرمزگان معنا ندارد

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در بدو ورود به هرمزگان در فرودگاه بین المللی شهدای پرواز۶۵۵ در گفت وگوی کوتاه با خبرنگاران افزود: این ظرفیت ها می تواند در حوزه های مختلف اقتصادی استان از جمله گردشگری، صنعت و معدن فعال شود تا در هرمزگان شاهد فقر و بیکاری نباشیم.

وی بیان داشت: امروز توفیقی است برای بنده و همکارانم که در استان هرمزگان و شهر بندرعباس هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منطقه همراه با مقاومت و ایستادگی مردم آن در مقابل متجاوزان بوده و تاریخ، این استان را همراه با ایستادگی، مقاومت، شجاعت و شهامت این مردم، ثبت کرده است.

رییس جمهور اظهارداشت: بنده برای استان هرمزگان گفته بودم که یک بررسی های مقدماتی انجام شود که در این راستا هیات هایی اعزام شدند و وضعیت این منطقه مرزی را بررسی کردند و با مشورت نماینده ولی فقیه در هرمزگان، استاندار هرمزگان و مدیران استان و همچنین فعالان اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در استان نیازهای استان شناسایی شد.

رییسی ادامه داد: امنیت بسیار خوبی که در هرمزگان وجود دارد و این امنیت خلیج فارس را هم امن کرده است که باید از نیروهای مسلح این استان صمیمانه تشکر کرد که حفظ امنیت دریا و زمین و هوا را همواره تضمین کردند و حضور آگاهانه و با بصیرت شان در عرصه های مختلف توانسته است این استان و منطقه را و خلیج فارس را امن کند.

وی ابرازداشت: در پرتوی این امنیت می شود هر نوع سرمایه گذاری در این استان را برای همه سرمایه گذاران تضمین کرد و با سرمایه گذاری ارزشمندی که ان شاالله در این استان شکل بگیرد خیلی از توسعه یافتگی ها اتفاق می افتد، برنامه ریزی هایی که شده و طرح هایی که وجود دارد در استان هرمزگان در جهت توسعه یافتن این استان در حوزه های مختلف ان شاالله بتواند گام های موثری را نسبت به پیشرفت این استان همراه داشته باشد و مردم عزیزمان به‌ویژه فعالان اقتصادی و اجتماعی احساس کنند که تفاوتی در این رابطه صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فقر ابراهیم رییسی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۸۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در دومین روز از سفر رسمی خود به پاکستان دقایقی قبل وارد شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب شد.

به گزارش ایرنا از فرودگاه بین المللی علامه اقبال شهر لاهور، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و اعضای هیات عالی رتبه کشورمان صبح امروز به همراه وزیر مسکن پاکستان و در هوای بارانی وارد لاهور، قلب فرهنگی پاکستان، شدند.

رئیس جمهوری ایران در بدو ورود مورد استقبال خانم مریم نواز سروزیر ایالت پنجاب، مهران موحد فر سرکنسول ایران در لاهور و برخی از مسوولان دولت ایالتی قرار گرفت.

مسئولان دولت ایالتی پنجاب برای تسهیل تردد هیات بلندپایه کشورمان همزمان فعالیت تمامی مراکز آموزشی، ادارات دولتی و خصوصی را نیز تعطیل اعلام کردند.

رییس جمهور قرار است در طول این سفر از آرامگاه اقبال لاهوری شاعر و فیلسوف پاکستانی که میراث مشترک دو کشور همسایه شناخته می‌شود، بازدید کند.

خیابان‌های شهر لاهور نیز همانند اسلام‌آباد از فرودگاه تا محل آرامگاه اقبال لاهوری مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصاویر آیت‌الله رئیسی در کنار تصاویر سران پاکستان شده است.

حضور در مسجد تاریخی پادشاهی، بازدید از برخی اماکن فرهنگی و حضور در نشستی در قدیمی‌ترین دانشگاه از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی و هیات همراه خواهد بود.

رئیس جمهور ایران همچنین قرار است با بلیغ الرحمان حکمران این ایالت دیدار کند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح دیروز (دوشنبه) به دعوت طرف پاکستانی برای سفر ۳ روزه رسمی وارد اسلام‌آباد پایتخت این کشور شد.

رئیسی با اعضای هیات همراه با آصف علی زرداری همتای پاکستانی خود، محمد شهباز شریف نخست وزیر و همچنین فرمانده ارتش این کشور دیدار کرد.

در طول اقامت در اسلام‌آباد، ۸ یادداشت تفاهم میان مقامات ایران و پاکستان به امضا رسید.

دیگر خبرها

  • تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی خوزستان
  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد
  • رئیسی وارد لاهور شد
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست
  • فرهنگ زیست محیطی در جامعه ترویج شود / هیچ اقدامی بدون پیوست زیست محیطی معنا ندارد
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • راه اندازی سایت جدید موبایل همراه اول در روستای دودر سیریک
  • بررسی اولویت‌های امسال هرمزگان در نشست شورای برنامه ریزی
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است