Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازار سکه روز گذشته شاهد افت قیمت سکه بود. این فلز گران بهای داخلی دیروز ۷۵ هزار تومان ارزان شد و با ۱۲ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان مبادله شد. قیمت سکه روز گذشته در حالی کاهش را تجربه کرد که قیمت اونس طلا  بر مدار افزایش قرار گرفته بود و بر روی ۱۸۱۸ دلار قرار داشت. 

پیش بینی تحلیگران از بازار سکه

تحلیل گران فنی بازار سکه معتقدند اگر سکه از  محدوده ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پایین برود  تا محدوده ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آنها می گویند که از دست دادن محدوده ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می تواند  فلزگران بهای داخلی را تا محدوده ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نزولی کند.

برگشت دلار به سوی محدوده ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومانی عاملی است که می تواند سکه امامی را در فاز نزول بزرگ قرار دهد و در مقابل، بازگشت اسکناس آمریکایی به بالای مرز ۲۸ هزار تومانی، نزولی ها را از بازار فلز گران بهای داخلی خارج خواهد کرد.

اما در معاملات پشت خطی  شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز پنج شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ را چگونه  پیش بینی کرده اند؟ 

ریزش قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه دیشب در معاملات پشت خطی بر روی ۱۲ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان قرار گرفت که نسبت به معاملات پشت خطی سه شنبه شب ۱۳۰ هزار تومان ریزش کرده بود.  این قیمت نسبت به معاملات نقدی روز گذشته ۲۰ هزار تومان پایین تر بود.قیمت سکه روز گذشته بر روی ۱۲ میلییون و ۳۸۰ هزار تومان قرار داشت

۲۲۳۲۲۵

کد خبر 1592119

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازار طلا و ارز سکه و طلا بازار جهانی طلا افزایش قیمت کاهش قیمت ها معاملات پشت خطی هزار تومان روز گذشته قیمت سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وقوع گرد و غبار در خوزستان

محمد سبزه زاری گفت: طی امروز تا اواسط وقت فردا با عبور موج ضعیفی شاهد ابرناکی و بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق (در ارتفاعات و مناطق شمال و شمال شرق استان) و احتمال بارش پراکنده (در بقیه مناطق استان) خواهیم بود.

او می‌گوید: همچنین در این ایام بویژه امشب وزش باد‌ها بویژه در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی متوسط و همراه با تندباد‌های لحظه‌ای خواهد بود که برخاستن گرد و خاک موقت نیز دور از انتظار نیست.

روند افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ادامه دارد؛ و شمال خلیج فارس تا اوایل شنبه مواج است.

در شبانه روز گذشته آبادان با ۲۸.۵ و دهدز و ایذه با ۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط گزارش شده اند.

در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۲۷.۴ وحداقل به ۱۴.۲ د رجه سانتیگرا د رسیده است.

منبع: صدا و سیما 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ / بورس تهران روی مدار تعادل قرار گرفت؟
  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
  • پیش بینی وقوع گرد و غبار در خوزستان
  • پیش بینی قیمت دلار ۹ فروردین ۱۴۰۳ / تنور قیمت دلار داغ شد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / وقت خرید طلا رسید؟
  • پیش بینی بورس در بهار ۱۴۰۳| بورس سبزپوش می‌شود؟
  • پیش بینی قیمت دلار ۸ فروردین ۱۴۰۳/ ترمز دلار کشیده شد؟
  • پیش‌بینی بورس فردا ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • پیش بینی افزایش دمای هوای خوزستان
  • سرریز سرمایه حقیقی به بورس؛ پیش بینی بازار سهام