Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@21:08:28 GMT

زمان ثبت نام وام دانشجویی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۹۶۱۸

زمان ثبت نام وام دانشجویی اعلام شد

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، مسعود گنجی با اشاره به حضوری شدن آموزش دانشگاه‌ها از بهمن ماه درباره وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی گفت: وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها بررسی شده و مشکلات آنها حل شده است.

وی درباره اینکه آیا دانشگاه‌ها برای اسکان دانشجویان برای ترم بهمن ماه با مشکلی مواجه نیستند، ادامه داد: به محض اینکه امتحانات ترم جاری به اتمام رسید دانشگاه‌ها فراخوان زده تا دانشجویان براساس پروتکل‌های بهداشتی در خوابگاه‌ها ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: با توجه به سیاست‌هایی که اعمال می‌کنیم کمترین نیاز را به خوابگاه‌های خودگردان خواهیم داشت، هر کدام از دانشگاه‌ها با کمبود خوابگاه مواجه باشند، صندوق رفاه دانشجویان از دانشگاه‌ها حمایت و پشتیبانی خواهد کرد تا مشکل رفع شود.

وی ادامه داد: دانشگاه‌هایی که خوابگاه ملکی ندارند می‌توانند خوابگاه‌های گروهی برای دانشجویان تأمین کرده و ودیعه مسکن آن را از صندوق رفاه دانشجویان دریافت کنند.

گنجی ادامه داد: درباره پرداخت وام‌های دانشجویی هم ۸۴ درصد وام‌های درخواستی دانشجویان در ترم جاری پرداخت شده است مابقی هم با تخصیص سازمان برنامه بودجه پرداخت خواهد شد، از یک بهمن ۱۴۰۰ نیز ثبت نام وام‌های دانشجویی برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین بحران در قزاقستان سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس وام دانشجویی مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان مذاکرات وین بحران در قزاقستان سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی، اجتماعی موسوم به طرح حامیم را در این دانشگاه برگزار می‌کند.

دانشجویان علاقه‌مند برای ثبت‌نام در این طرح تا ۲۰ اردیبهشت‌ سال جاری فرصت دارند به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان واقع در ساختمان دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه مراجعه کنند. اولویت ثبت‌نام با دانشجویان ورودی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ است. 

از جمله مزایای شرکت در این طرح می‌توان به معادل‌سازی با ۲ واحد از درس معارف اسلامی در مرحله کشوری، اعطای گواهی دوره، برگزاری نشست‌های معرفتی و مهارتی، برگزاری فوق‌ برنامه‌های ورزشی و تفریحی، برگزاری دوره تکمیلی در شهر مقدس مشهد و بهره‌مندی از امتیازات آموزشی دروس معارف اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • خیزش دانشجویی در آمریکا و درگیری پلیس با دانشجویان
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل