Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@14:26:17 GMT

خوزستان بارانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۹۷۱۵

خوزستان بارانی می‌شود

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از اغاز فعالیت سامانه بارشی در استان از اواسط وقت امروز خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طی امروز هم به علت پایداری نسبی جو  شاهد وقوع پدیده مه یا مه رقیق صبحگاهی در برخی نقاط استان خوزستان هستیم.

وی افزود: از اواسط وقت امروز تا اواخر روز دوشنبه سامانه بارشی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد که باعث بارش باران و رعد و برق و وزش باد شدید در استان به ویژه در مناطق شمال و شرق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش در ارتفاعات به صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری گفت: این سامانه مخاطراتی از قبیل آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها، لغزندگی معابر و محورهای موصلاتی، اصابت صاعقه و تگرگ و یخبندان در ارتفاعات را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: خلیج فارس از اواخر امروز تا اواخر شنبه مواج است.  

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۲۵.۹ و ایذه با ۵.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۹.۱ و ۲۵.۹ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان هواشناسي بارندگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امین یاقوت بعد از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با شروع پروازهای حج عمره، ۲۵۵ زائر خوزستانی از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: زائران حج عمره استان خوزستان با مدیریت کاروان‌های شهرستان‌های اهواز، خرمشهر و دزفول روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت به کشور عربستان اعزام و اعمال حج عمره را انجام می‌دهند.

مدیر حج و زیارت خوزستان اظهار کرد: زائران خوزستانی حج عمره پس از ورود به مدینه پنج روز در شهر رسول الله (ص) حضور دارند و پس از آن به سرزمین مقدس مکه اعزام و در آنجا به مدت پنج روز حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085559

دیگر خبرها

  • باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی
  • تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • روز‌های بارانی و طوفانی در انتظار یزد
  • هوای بارانی در راه مازندران