Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در پی وقوع سریالی چندین فقره سرقت مسلحانه و به عنف تلفن همراه، مغازه و احشام در سطح شهرستان زاهدان با شیوه و شگردهای خاص، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها در دستور کار پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی استان مشخص شد سارقان در گروه‌های چهار و پنج نفره با پوشش محلی، با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه خودروی پژو پارس و پراید با پلاک‌های جعلی و مخدوش به پرسه‌زنی در محلات حاشیه‌ای شهرستان زاهدان اقدام می‌کردند و سوژه‌های خود را انتخاب و با تهدید، چاقو، کلت کمری و اسلحه شکاری به سرقت تلفن همراه، وجه نقد و اموال شهروندان اقدام می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از چند هفته تلاش شبانه‌روزی با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود و انجام یک سری تحقیقات فنی سرانجام یکی از اعضای این باند سرقت را شناسایی و او را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند. با دستگیری این سارق، هشت نفر از همدستان دیگر وی نیز شناسایی و متهمان طی هماهنگی قضائی در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه در نقاط مختلف شهرستان زاهدان دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه و منازل سارقان ضمن کشف یک قبضه کلت کمری و یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز که به وسیله آنها مرتکب سرقت می‌شدند، تعداد زیادی اموال مسروقه شامل ۲۶ دستگاه گوشی تلفن همراه، وجه نقد و اموال مسروقه دیگر به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف شد.

سردار طاهری بیان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی استان و در نتیجه تحقیقات تخصصی پلیس، علاوه بر اعتراف به قتل جوان ۲۱ ساله زاهدانی در تاریخ ۲۷ آبان‌ماه سال جاری حین سرقت مسلحانه تلفن همراهش، به ۲۹ فقره انواع سرقت دیگر شامل ۶ فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، چهار فقره سرقت مسلحانه مغازه، سه فقره سرقت به عنف احشام و ۱۶ فقره سرقت به عنف تلفن همراه در سطح شهرستان زاهدان اعتراف کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در این رابطه اموال مسروقه کشف شده به مالباختگان مسترد شده و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: باند سارقان مسلح زاهدان سیستان و بلوچستان شهرستان زاهدان سرقت مسلحانه پلیس آگاهی تلفن همراه فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر

عبدی گفت: در پی گزارش سرقت از منزل بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در محل حاضر شدند و رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

 عبدی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده ماموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضایی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره‌ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی. وی. آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان