Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان  مشهد -  سید مجید آزیز گفت: عملیات اجرایی این طرح‌های عمرانی در سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹ و امسال آغاز شده و اجرای آن توسط پیمانکاران در مدت زمان مناسبی با اعتبار سه هزار و ۴۰۸ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال به اتمام رسیده است.

وی در تشریح طرح‌های برق رسانی مزبور گفت: برق رسانی به ۱۱ روستای بدون برق در هشت شهرستان استان با اعتبار ۵۶ میلیارد ریال و برق رسانی به ۳۰۰ خانوار عشایر استان از طریق سامانه‌های خورشیدی قابل حمل از جمله طرح‌های قابل بهره برداری در دهه فجر امسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آزیز اجرای طرح‌های توسعه و بهینه سازی شبکه‌های برق روستایی در ۹۰۰ روستای خراسان رضوی شامل تامین برق مشترکین جدید، جابه جایی ۲ هزار و ۱۲۰ پایه، اصلاح روشنایی معابر با نصب چهار هزار و ۶۵۰ سرچراغ ال. ای. دی و رفع ولتاژ با نصب ۱۱۵ دستگاه پست هوایی را از دیگر طرح‌های آماده بهره برداری در استان برشمرد.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تجهیز مرکز سمپات (سامانه مدیریت هوشمند ناوگان خودرویی)، استقرار سامانه مدیریت هوشمند ناوگان خودرویی، سامانه هما (هوشمندسازی مراکز اتفاقات و عملیات) از دیگر طرح‌هایی است که همزمان با دهه فجر امسال در این شرکت به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید

افزایش سهم گاز نیروگاه توس ضروری است

وی گفت: خرید، نصب و راه اندازی بی سیم دیجیتال در شهرستان‌های تابعه، نقاط اتوماسیون شبکه توزیع در بستر مخابراتی جی. پی. آر. اس، نقاط اتوماسیون شبکه توزیع در بستر مخابراتی یو. اچ. اف، لینک‌های رادیویی باند آزاد جهت برقراری ارتباطی حوزه ستادی با شهرستان‌های تابعه نیز را می‌توان در زمره طرح‌های قابل بهره برداری شرکت برق خراسان رضوی دانست.

وی گفت: مراکز یا تکرارکننده‌های اتوماسیون شبکه در شهرستان‌های تابعه، کلید‌های گازی فشار متوسط هوایی و تابلو کنترل این کلید‌ها نیز خریداری و نصب می‌شود و در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: همزمان با دهه فجر امسال از نرم افزار ایکس. ان. ام. اس بی سیم‌های تکرارکننده‌های دیجیتال، نرم افزار دیسپاچر شبکه رادیویی بیسیم دیجیتال و سامانه بومی انوماسیون شبکه توزیع در دیسپاچینگ خراسان رضوی بهره برداری می‌شود.

آزیز همچنین گفت: ساخت اتاقک در سایت‌های مخابراتی جهت برقراری ارتباطی حوزه ستادی با شهرستان‌های تابعه، ساخت و تجهیز مراکز دیسپاچینگ ناحیه‌ای در شهرستان‌های تربت حیدریه و سبزوار، تجهیز مرکز کنترل و هدایت شبکه توزیع برق در حوزه ستادی شرکت از دیگر طرح‌های آماده بهره برداری در دهه فجر امسال است.

وی گفت: اصلاح و بهینه سازی شبکه روشنایی معابر جهت استانداردسازی وضعیت روشنایی معابر و شبکه‌های فرسوده شهری، توسعه شبکه روشنایی معابر از دیگر طرح‌های عمرانی اجرا شده توسط شرکت برق خراسان رضوی است که در دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی گفت: شرکت برق خراسان رضوی عملیات عمرانی توسعه شبکه شامل احداث شبکه فشار متوسط، نصب پست و احداث شبکه فشار ضعیف به منظور تامین برق بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید شهری در شهرستان‌های تابعه را انجام داده که در دهه فجر امسال از آن بهره برداری می‌شود.

وی تبدیل ۴۷۷ کیلومتر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار جهت افزایش کیفیت برق تحویلی به مشترکین و پیشگیری از سرقت شبکه‌های سیمی توسط شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از دیگر طرح‌های آماده افتتاح در دهه فجر امسال برشمرد.


انتهای پیام//ر. ا.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت برق برقرسانی دهه فجر شهرستان های تابعه دهه فجر امسال برق خراسان رضوی دیگر طرح بهره برداری روشنایی معابر شبکه توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمد حمیدی در شورای مسکن استان سمنان با بیان اینکه آماده سازی و افتتاح واحد‌های درحال ساخت مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم است گفت: در این جلسه مصوب شد واحد‌های مسکونی با بیش از  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شود تا این واحد‌ها  با کمک‌های مالی وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: از تیرماه امسال بصورت ماهانه تعدادی از این واحد‌ها آماده بهره برداری هستند و پیش بینی میکنیم در تیرماه امسال حدود یک هزار واحد مسکونی در استان به بهره برداری برسد.

استاندار سمنان  هم با اشاره به وضعیت مطلوب این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن  گفت : این استان توانست رتبه دوم کشور را در ۶ ماهه دوم سال گذشته در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب  کند.

وی همچنین بر لزوم تکمیل این طرح در ایوانکی تاکید کرد .

مشخص کردن برنامه زمانبندی آماده سازی زیرساخت‌ها ادارات راه و شهرسازی با شهرداری‌ها تا هفته آینده و همچنین تسریع درنحوه پرداخت تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان واحد‌های مسکونی از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی