Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از اواخر وقت امروز شاهد نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان و فعالیت متناوب آن تا روز یکشنبه هفته آینده خواهیم بود.

وی اضافه کرد: ضمن افزایش قابل ملاحظه سرعت وزش باد در برخی از ساعات، به تناوب وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران و رعدوبرق و وزش تند باد لحظه‌ای در سطح استان مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، از اواخر وقت به تدریج افزایش ابر و وزش باد و فردا در برخی نقاط بارش پراکنده باران و مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت و از امشب به تدریج در مناطق شمالی و مرکزی و فراساحل جنوبی ۱۴ تا ۴۲ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از امشب به تدریج در سواحل شمالی و مرکزی و فراساحل جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 5398843

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سامانه بارشی سازمان هواشناسی پیام مساعدی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا مراسم تودیع و معارفه گرگان آلودگی هوا قاسم سلیمانی واکسن کرونا عکس استانها دهه فجر سویه اومیکرون کرونا حکم انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی باران های رگباری در شمال استان سمنان

بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های پیش یابی، از روز دوشنبه تا چهارشنبه در استان سمنان سامانه بارشی فعال خواهد شد.

فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه (با شدت بیشتر در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه)، سبب بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و تگرگ و مه آلودگی در نواحی سردسیر و کوهستانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان
  • رگبار شدید باران در استان تهران/‌ سامانه‬ بارشی تشدید می‌شود
  • باران در راه مازندران
  • هشدار قرمز درباره فعال شدن سامانه بارشی؛ سیل در راه تهران؟
  • وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور پیش‌بینی می‌شود
  • احتمال وقوع ناپایداری و بارش خفیف باران در استان بوشهر
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام
  • پیش بینی باران های رگباری در شمال استان سمنان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان