Web Analytics Made Easy - Statcounter

محصولات دانش محوری که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تولید شده‌اند و نقشی موثر در تسهیل روند هوشمندسازی حمل و نقل ایفا می‌کنند. در حال حاضر نیز ۴۹ محصول نوآورانه در اطلس جهانی اقتصاد دیجیتال به ثبت رسیده است. تولیداتی که به نیاز صنایع پیوند خورده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، «سامانه پایش دما، رطوبت و مکان وسایل حمل و نقل یخچالی»، «سامانه یکپارچه مدیریت اتوبوسرانی»، «سیستم طرح جامع پایانه‌های مرزی کشور»، «سیستم شناسایی هوشمند پلاک و ارسال اطلاعات اتوماتیک خودرو فن یار»، «سامانه دیده بان راننده»، «سامانه مدیریت ناوگان دلفین همراه با سنسور وزن»، «سامانه هوشمند حمل و نقل درون شهری»، «سامانه مدیریت هوشمند ناوگان ره‌نگر»، «سامانه هوشمند مدیریت اسناد (گنجه)» و «سامانه مدیریت هوشمند ناوگان اتوبوسرانی ره‌نگر» از جمله محصولات دانش‌بنیان تولیدی در این حوزه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محصولات به ارتقای کیفیت و کارایی سیستم‌های حمل‌ونقل و افزایش امنیت و سلامت سفرها کمک می کند. با افزایش کیفیت محصولات داخلی و معرفی آنها به مصرف کننده‌ها و ترغیب بازار داخلی برای استفاده از این محصولات می تواند ارهگشای کشور در حل مسایل و چالش‌های فعلی باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري هوشمندسازی حمل ونقل حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۰۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سامانه هوشمند تجهیزات ساختمانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این سامانه مجهز به هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء؛ از راه دور قابل کنترل است و می‌تواند به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک کند. 
(گزارش)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تولید سامانه هوشمند تجهیزات ساختمانی
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی
  • 4 خوراکی خوشمزه و خنک برای فصل گرم
  • گام مردم در کشاورزی هوشمند/ راه میان‌بر مردمی‌سازی فناوری باز شد
  • ۲۶۰ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده های مازندران نصب می شود
  • ۲۱۱ هزار تن محصول کشاورزی در شهرستان دشتی تولید شده است
  • استقبال چشمگیر از محصولات دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا