Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران استاندار مازندران از ایجاد سامانه استانی اشتغال برای ثبت اطلاعات افراد متقاضی شغل خبر داد.

سید محمود حسینی‌پور در جلسه شورای عالی اشتغال استان که روز پنج شنبه در سالن جلسات استانداری مازندران برگزار شد، با اشاره به اهمیت بحث اشتغال و اولویت ساماندهی آن، اظهار کرد: وجود این حجم از بیکاری، در استان برخورداری مانند مازندران غیرقابل پذیرش و تحمل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشکلات حوزه اشتغال تنها همانند یک کالای شیک در جلسات مطرح شده خاطرنشان کرد: اهمیت اشتغال از آن جهت است که بیکاری عامل بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی است و مسئولیت مستقیم آن بدون تعارف با ما است.

استاندار مازندران با مطرح کردن این پرسش که آیا موضوع اشتغال به تحریم ارتباط دارد یا خیر تصریح کرد: ارتباطی بین اشتغال و تحریم  وجود ندارد و حل موضوع اشتغال داخلی است.

حسینی‌پور از وجود بی مدیریتی در استان گلایه کرد و گفت: بی تدبیری ها در بحث اشتغال باید در استان کاهش یابد؛ در همین راستا مقرر شد مسئولیت وضعیت اشتغال را فرمانداران شهرستان ها عهده دار شوند. 

وی از ایجاد یک سامانه استانی برای ارزیابی و دسترسی به اطلاعات اشتغال منطقه، جدا از سامانه «رصد» و ثبت اطلاعات تمامی افراد دارای مشکل اشتغال در آن خبر داد و خاطرنشان کرد: اولویت اول ما راه اندازی کسب و کار و بهبود اوضاع اقتصادی است که امیدواریم وضعیت اشتغال استان زودتر ساماندهی شود.

حسینی پور موضوع دیگر جلسه را حضور کارگران در میادین شهر اعلام و در این زمینه عنوان کرد: شأن و منزلت این بخش از جامعه باید رعایت شود، برای این منظور لازم است این افراد در سامانه رصد و داخلی ثبت نام شوند و طی فرایند مشخصی برای این افراد شغل ایجاد شود تا در نهایت دیگر شاهد حضور این قشر در سرما و گرما و در مراکز و میادین شهر نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی اشتغال بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ هم استانی‌ها از توقف در حاشیه روخانه‌ها دوری کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان کمالی مدیر کل هواشناسی گلستان گفت: باد به نسبت شدید، بارش برف در قلل مرتفع، تگرگ، باران و کاهش محسوس دما از پیامد‌های فعالیت این سامانه است که از بامداد فردا آغاز می‌شود.

او با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی افزود: بالا آمدن آب رودخانه، احتمال سیلاب ناگهانی در نواحی کوهستانی و شیبدار، آبگرفتگی برخی خیابان‌ها، اختلال در رفت و آمد جاده‌ای و احتمال خسارت به برخی سازه‌ها از پیامد‌های فعالیت این سامانه است.

کمالی همچنین از ممنوعیت فعالیت‌های دریایی خبر داد و گفت: از امشب تا اواخر وقت سه‌شنبه دریا متلاطم و مواج است و سرعت وزش باد گاهی اوقات به بیش از ۶۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج به نیم الی ۱.۲ متر می‌رسد و به دلیل مواج بودن دریا، احتمال پاره شدن تور‌های صیادی و صدمه به ماهی‌های در قفس و قایق‌های کوچک دریایی وجود دارد.

وی با بیان اینکه با فعالیت این سامانه بارشی احتمال آسیب به محصولات باغی، زراعی، دامی و گلخانه‌ای وجود دارد، تاکید کرد: از روز پنج‌شنبه تا اواسط هفته آینده شرایط جوی آرام همراه با افزایش تدریجی دما در گلستان پیش‌بینی می‌شود.

همچنین با توجه به اینکه فصل کوچ عشایر است از آنها خواسته شده احتیاط لازم را داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • وزیر ناتوان و برکنار شده، چطور استاندار استانی چون مازندران می شود؟ /از عجایب و غرایب دولت رئیسی
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ هم استانی‌ها از توقف در حاشیه روخانه‌ها دوری کنند
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود