Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضائی اردبیل با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی درصدد مبارزه با مفاسد اقتصادی است و از روش‌های ابتکاری و نوآورانه در این زمینه بهره‌گیری می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو ظهر امروز در دیدار اعضای قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی و مجمع مطالبه‌گران اردبیل اظهار داشت: اهمیت به مبارزه با مفاسد اقتصادی و عمل به این رسالت مهم و رسیدگی به مطالبات مردمی نیازمند گسترش همکاری، همفکری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با انجام اقدامات ابتکاری نسبت به امر کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی گام برداشته و راهگشای موثر حل مشکلات و گرفتاری‌های مردم باشیم که در این زمینه اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه استفاده بیشتر از ظرفیت‌های موجود را به خصوص برای استفاده از فضای مجازی رقم می‌زند.

کثیرلو تصریح کرد: اهمیت مقوله پیشگیری از وقوع جرم با هدف مقابله و برخورد با مفاسد اقتصادی مورد تاکید سند تحول و تعالی قضائی استان قرار گرفته که به همین منظور دستگاه قضائی درصدد است با رفع مشکلات موجود به اهداف مورد نظر دست یافته و دغدغه‌ها و مشکلات مردم را برطرف کند.

‌مجلس از تولید حمایت می‌کند/ پیش‌بینی رشد اقتصادی 8 درصدی در سال 1401سعید محمد: ‌پالایشگاه نفت سنگین قشم با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود/ شاهد تحول اقتصادی در قشم خواهیم بود‌کوله‌بری در کردستان ناشی از «بیکاری و فراهم نبودن زیرساخت‌های اقتصادی» است

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: اهمیت به این موضوع با هدف مبارزه با آسیب‌های اجتماعی نیز از اهم مواردی است که دنبال می‌کنیم تا بتوانیم با ارائه این دیدگاه‌ها مشکلات موجود را برطرف کرده و با تمام توان در راستای مقابله با امر فساد اقتصادی که در حال حاضر بسیار گسترده است، جامه عمل بپوشانیم.

کثیرلو افزود: تشکیل قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی تا حدود قابل توجهی در رفع مشکلات استان موفق عمل کرده که باید این مهم را به عنوان یک نقطه عطف برای حل مشکلات اقتصادی در جامعه در نظر گرفته و با ادامه این راه مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم که این مسئله در حال حاضر بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت است که در این زمینه درصدد هستیم از ظرفیت فضای مجازی به نحو احسن بهره‌گیری کنیم.

انتهای پیام/142/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مبارزه با مفاسد اقتصادی فضای مجازی بهره گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 حجت الاسلام پاکباز، کارشناس مذهبی صدا و سیما گفت: «کسی که احکامفضای مجازی⁩ را بلد نباشد و عدالت طلبی کند، می‌شود⁧ خوارج!» این بخش از اظهارات این روحانی که در فضای مجازی انعکاس وسیعی داشته را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری منطقه اقتصادی بیرجند برای اشتغال در قاینات
  • اعلام شهرهای آماده پذیرش مسافر
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرائم در دادگستری آذربایجان غربی 
  • مشکلات بیمارستان رازی شهر ایلام رفع شود
  • وصول بیش از۱۷۵۴ میلیارد ریال در حق صندوق دولت با پیگیری‌های دستگاه قضا
  • تولید مردم محور کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال 
  • اشتغال‌ زایی با تمرکز بر ظرفیت های موجود
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال