Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@18:59:27 GMT

محرم به ترکیب برنده در اراک دست نزد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۰۴۵۲

محرم به ترکیب برنده در اراک دست نزد

ترکیب اولیه سپاهان برای مسابقه حساس با آلومینیوم اراک مشخص شد.

به گزارش "ورزش سه" یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته پانزدهم در اراک امروز برگزار می‌شود، جایی که دو تیم مدعی سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک به مصاف هم می‌روند؛ سپاهانی‌ها برای بقا در کورس قهرمانی و نزدیک‌تر شدن به صدر جدول نیازمند پیروزی خارج از خانه در مسابقه امروز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محرم نویدکیا بعد از پیروزی تیمش در خانه مقابل فولاد خوزستان به ترکیب اولیه تیمش دست نزده و با همان نفرات ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی را برای مسابقه امروز مقابل آلومینیوم اراک چینش کرده است.

 

 

ترکیب اولیه سپاهان مقابل آلومینیوم:

 

کریستوفر کنت، امید نورافکن، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و سجاد شهباززاده.

فولادمبارکه سپاهان آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، با این حال به نظر می‌رسد این اتفاقی است که مهاجم جنوبی پرسپولیس را خیلی خوشحال نمی‌کند، چرا که او در دور رفت مسابقات نیز دو مرتبه موفق شده بود در جریان پیروزی 4 بر یک سپاهان در ورزشگاه نقش جهان مقابل شاگردان عبدالله ویسی دروازه تیم زادگاهش را باز کند.

البته اگرچه در هر دو مسابقه عیسی موفق شد گلزنی کند و در هر دو مسابقه هم روش مشابهی را برای برپایی جشن گل با بالا بردن دستانش در پیش گرفت، اما اگر به تصاویر ثبت شده پس از گلزنی با پیراهن سپاهان نگاه کنید، سردی خاصی در چهره او دیده می‌‍شود که پس از گلزنی با پیراهن پرسپولیس در آبادان خبری از آن نیست. این موضوع شاید بی‌ ارتباط به شرایط خاص عیسی در آن مقطع نباشد که پس از هفته‌ها سکونشینی سرانجام مدیران سپاهان در دیدار برابر صنعت نفت موفق شدند مجور حضور او در ترکیب را بگیرند و او هم با دبل کارش را آغاز کرد.

عیسی که این روزها بار دیگر پس از بازگشت به پرسپولیس روی دور افتاده و شرایط خوبی دارد، زاده میانرود دزفول است که فاصله‌ای 3،4 ساعته تا آبادان دارد و به همین دلیل عیسی که با درخشش در نفت آبادان در زمان اسکوچیچ توانست شرایط خود را در فوتبال ایران با پیوستن به پرسپولیس تغییر دهد، پس از گلزنی به تیم‌های استان خوزستان معمولا ترجیح می‌دهد شادی گل برپا نکند.

دیگر خبرها

  • قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)
  • ترکیب العین برای جدال با پرافتخارترین تیم آسیا
  • برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • گزارش زنده: سپاهان 0 - ذوب‌آهن 0
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • اعلام ترکیب ذوب‌آهن مقابل سپاهان
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • سپاهانی‌های سابق به خانه بازگشتند