Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از پایان رقابتهای انتخابی المپیک زمستانی در رشته مارپیچ کوچک عاطفه احمدی بانوی ملی پوش کشورمان با دارا بودن بهترین امتیاز جهانی (پوئن فیز) موفق شد به عنوان نماینده اسکی آلپاین بانوان در المپیک زمستانی انتخاب شود.

این برای نخستین بار است که عاطفه احمدی حضور در المپیک زمستانی را تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکی آلپاین بانوان ایران در المپیک زمستانی در بخش مارپیچ کوچک حضور خواهد داشت.

تکلیف نماینده مرد آلپاین ایران پس از آخرین هفته انتخابی مشخص خواهد شد.

پیش از این سید ستار صید نیز در رشته اسکی صحرانوردی به عنوان نماینده کشورمان در المپیک زمستانی معرفی شده بود.

کد خبر 5398921

منبع: مهر

کلیدواژه: اسکی بازي هاي المپيك زمستاني فدراسیون اسکی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس حذف استقلال و پرسپولیس تکواندو وزارت ورزش و جوانان فوتسال مهدی طارمی کشتی آزاد تیم ملی فوتسال ایران یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس سردار آزمون المپیک زمستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آقایان حسینی از آذربایجان غربی، علی پور از آذربایجان شرقی، ذوالفقاری از مرکزی و روحی زاده مازندران در این دوره از مسابقات حضور دارند که در پایان یک نفر به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در چهل و هفتمین دوره مسابقات جهانی طلا و جواهر سازی فرانسه که در شهریورماه امسال برگزار خواهد شد حضور خواهد یافت.

از آذربایجان غربی در بیست و یکمین دوره مسابقات استانی طلا و جواهرسازی ۱۴ شرکت کننده  از بین ۲۰۳ شرکت کننده در این مسابقات مهارتی راهی مرحله کشوری شدند که ۳ مدال و دو دیپلم افتخار سهم استان از مسابقات کشوری بود.

سرعت دقت و روحیه با تمرکز لازم در طراحی یک جواهر در یک طرح سه بعدی معیار مهم انتخاب فرد برتر برای حضور در مسابقات جهانی است.

در دور گذشته مسابقات جهانی این رشته ایران در مسابقات ژنو سوئیس درسال ۲۰۲۲ توانست در چهل و ششمین دوره مسابقات رتبه نخست راازآن خود کرده و با کسب مدال طلای این دوره از مسابقات توسژ، خانم جلیلی قهرمان جهان شود.

دیگر خبرها

  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • انتخابی المپیک پاریس| رکوردشکنی پرورش نیا در تراپ بانوان
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان