Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر-  هوشنگ رستم‎‌پور مدیرکل شهری و شورا‌های استانداری بوشهر در همایش شهرداران استان گفته است، تا کنون ۸۷ درصد شهرداران انتخاب شده‌اند. طبق این گفته و با توجه به اینکه استان بوشهر ۴۰ شهر دارد یعنی تا کنون شهردار ۳۵ شهر منصوب شده‌اند.

استاندار بوشهر ۱۹ مهر از شورا‌هایی که هنوز شهردار انتخاب نکرده بودند خواسته بود که تا یک هفته بعد یعنی ۲۶ مهر شهرداران را انتخاب و معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرکل شهری و شورا‌های استانداری بوشهر، ۴۷درصد شهردارانی که تا کنون منصوب شده‌اند مدرک کارشناسی ارشد دارند، ۵۰ درصد مدرک کارشناسی دارند و یک نفر هم کاردانی دارد.

رستم‌پور گفت: آبپخش تنها شهر استان است که شهردارش بانو است و دیگر شهرداران استان آقا هستند.

به گفته او، ۳۵.۳درصد شهرداران استان در رشته عمران ، ۱۴.۷درصد در رشته برنامه‌ریزی شهری و شهرسازی، ۲۶.۵درصد در رشته حقوق و ۲۰ درصد در رشته مدیریت درس خوانده‌اند.

 مدیرکل شهری و شورا‌های استانداری بوشهر گفت: بودجه شهرداری‌های این استان نسبت به پارسال با ۶۳درصد افزایش به ۲هزار میلیارد رسیده است. سرانه هر شهروند از این بودجه معادل ۲میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

 رستم‌پور گفت: از جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری این استان ۸۵۶ هزار نفر معادل ۷۴ درصد از شهرداری‌ها خدمات می‌گیرند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهردار انتصابات استانداری بوشهر مدیران زن شهرداران استان شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام اسدی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: تنها هفت روستای این استان با جمعیت بالای ۲۰ خانوار فاقد راه آسفالته هستند که ساخت راه پنج روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال است.

وی افزود: هدف‌گذاری سال گذشته این اداره کل احداث و بهسازی ۲۳ کیلومتر راه روستایی بود که خوشبختانه ۴۹ کیلومتر اجرایی شد که دو برابر هدف‌گذاری اولیه رقم خورد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر یادآور شد: اکنون ۳۹ پروژه راه روستایی با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در بوشهر فعال است.

کد خبر 6087169

دیگر خبرها

  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • برگزاری هفتمین اجلاس شورا‌ها و شهرداری‌های مراکز استان‌ها در بوشهر
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد