Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام -  حسن بهرام نیا گفت: برای توزیع عادلانه فرصت‌ها و منابع بهترین مدرک و سند همان سند آمایش سرزمینی است و براساس این سند استعداد‌ها و ظرفیت‌های هر شهرستانی از جمله توسعه انسانی و اقتصادی آمده است.

استاندار ایلام امروز در دیدار با بزرگان و معتمدان شهرستان ایوان گفت: مردم ایوان و قوم کلهر ریشه در تاریخ دارند و شجاعت، سلحشوری، غیرتمندی و فرهیختگی از خصوصیات مردم این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ایلام در زمینه موهبت‌های الهی که به این استان اعطا شده در همه‌ی حوزه‌ها از جمله انرژی، معدنی، صنعتی و کشاورزی و دامداری غنی است.

بهرام نیا گفت: رعایت عدالت در همه حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، خدماتی، فرهنگی و سیاسی در همه مناطق استان در دستور کار دولت سیزدهم است.

سند ملی آمایش سرزمین در اسفند ۱۳۹۹ به تصویب شورای عالی آمایش سرزمین رسید. این سند تصویر مطلوبی از جهت گیری بلندمدت سرزمین در افق ۱۴۲۴ را به نمایش میگذارد.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمایش سرزمینی محرومیت زدایی توسعه شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران

حسن بهرام‌نیا در جریان بازید از زیرساخت‌های اربعین مهران اظهار کرد: برای رفاه حال زائران با همکاری بخش خصوصی، پارکینگی با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی با مساحت ۱۵ هکتار در حال ساخت است.

وی افزود: وجود این پارکینگ از ضروریات پایانه مرزی مهران محسوب می‌شود که عملیات این پارکینگ در حال انجام است.

بهرام نیا تاکید کرد: نرخ پارک خودرو در این پارکینگ، براساس نظر ستاد اربعین و با نظارت دستگاه‌های متولی است.

استاندار ایلام ادامه داد: امسال جانمایی مواکب در میدان اربعین براساس نظر و برنامه ستاد اربعین استان است و نقشه جامع آن به زودی تدوین می‌شود.

وی با اشاره به دیدار خود با رییس سازمان برنامه و بودجه در آینده نزدیک، اضافه کرد: در این دیدار اعتبارات لازم برای پروژه ۶ خطه ( ۱۱ کیلومتر مسیر شهر مهران تا میدان اربعین) پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح آباد در حال اجراست
  • اهتمام ویژه دستگاه‌ها در تحقق شعار سال
  • افزایش مراکز دانش‌بنیان در استان ایلام به ۸ مرکز
  • عدالت محوری در دستور کار مسئولان دادگستری باشد
  • ۶ هزار مسکن روستایی در استان ایلام ساخته شده
  • طرح آمایش سرزمینی ورزش در کرمانشاه در حال انجام است