Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر ورد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در حال حاضر در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا شاهد کاهش انجام تست های کووید ۱۹ در سطح استان هستیم و ۲ آزمایشگاه دولتی در اراک شامل آزمایشگاه بیمارستان امیرالمومنین(ع)  اراک و کلینیک فوق تخصصی امام رضا(ع) و  آزمایشگاه خصوصی  بهسان، دکتر دانشمند و آزمایشگاه بیمارستان سینا در این کلانشهر به مراجعان برای خدمات تشخیصی ابتلا به ویروس کرونا فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت کیت های تشخیص سویه اُمیکرون که از طرف وزارت خانه در اختیار دانشگاه قرار داده شده، تشیخص این سویه فقط در آزمایشگاه کلینیک امام رضا و کلینیک بهسان انجام میشود.

مدیر امور آزمایشگاه‌های استان مرکزی با اشاره به اینکه مراکز خصوصی و دولتی تشخیص ویروس کووید ۱۹ با تمام توان حال فعالیت هستند، تاکید کرد: تست آزمایشگاهی کرونا در شهرستان‌ محلات نیز با پتانسیل روزانه ۱۰۰ تست کرونا انجام می‌شود.

ورد با بیان اینکه به طور میانگین کمتر از ۱۰ درصد از تست های کرونا در روز مثبت گزارش می‌شوند خاطر نشان کرد: ظرفیت انجام تست کرونا در استان مرکزی روزانه به حدود ۱۵۰۰ تست می رسد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند

به گزارش قدس آنلاین، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۱۳۲۱ واحد افزایش به ۷۵۹ هزار و ۲۲ واحد و شاخص قیمت با ۷۳۹ واحد افزایش به ۴۲۴ هزار و ۸۵۵ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۷۸ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۶۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال با انجام بیش از ۴۰۴ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فولاد، فملی، شپنا، نوری، شبندر، وغدیر و بملت بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۴۷ واحد کاهش، به ۲۵ هزار و ۴۸۸ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام ۲۱۰ هزار معامله بیش از ۵ میلیارد و ۷۵۸ میلیون سهم و اوراق مالی را دادوستد مالکیت کردند.

نمادهای ارفع و وخاور بیشترین اثر مثبت و نمادهای هرمز، آریا، آریان، شگویا و فزر بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک
  • انجام حدود ۲میلیون و ۸۰۰ هزار آزمایش روتین وتخصصی​ در کرمانشاه
  • انجام بیش از ۵ هزار آزمایش تخصصی در آزمایشگاه‌های دامپزشکی شهرستان مشهد