Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بابایی ظهر پنجشنبه در بازدید سرزده از اداره ثبت و اسناد بهارستان و اسلامشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در برخی عرصه‌های اوقافی این شهرستان اشکالات قانونی مشاهده شده است اظهار داشت: به محض احراز این تخلفات احتمال ابطال این اسناد وجود دارد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک در ادامه از استقرار هیئت بازرسی در اداره ثبت اسناد و املاک بهارستان از روز شنبه ۲۵ دی ماه خبر داد و بیان داشت: نواقص و ایرادات با استقرار این هیأت به طور کامل بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان داشت: اگر تخلف مدیر یا کارشناسی در این شهرستان مسجل شود از حیث قضائی و اداری تحت تعقیب قرار می‌گیرد و با حکم قضائی اسناد باطل خواهند شد.

بابایی گفت: خوشبختانه در ثبت اسناد اسلامشهر موردی یافت نشد و از این لحاظ نحوه عملکرد این اداره قابل رضایت است.

کد خبر 5399033

منبع: مهر

کلیدواژه: ثبت اسناد و املاک بهارستان حسن بابایی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا گرگان آلودگی هوا مراسم تودیع و معارفه قاسم سلیمانی واکسن کرونا دهه فجر سیستان و بلوچستان لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی دولتی شهرستان طرقبه و شاندیز به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، علی مظفری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه و شاندیز گفت:طی گشت زنی‌های یگان حفاظت اراضی ملی شهرستان طرقبه و شاندیز، مشاهده شد شخصی در زمینی واقع در نغندر، به مساحت ۱۰۰ مترمربع که ارزش تقریبی آن مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان است؛ اقدام به خاکبرداری و تسطیح و ساخت استخر در اراضی ملی کرده که با همکاری نیروی انتظامی شهرستان سریعاً نسبت به اعاده اراضی به وضعیت قبل و آزادسازی اراضی دولتی اقدام شد.

دیگر خبرها

  • ۵۰ هکتار اراضی‌ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد
  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • رفع تصرف ۵۰ هکتار از اراضی ملی در بوکان
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی کرمانشاه
  • رفع تصرف اراضی دولتی شهرستان طرقبه و شاندیز به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد