Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@18:20:09 GMT

خطیبی: برتر از سپاهان بودیم

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۲۱۰۴

خطیبی: برتر از سپاهان بودیم

سرمربی آلومینیوم اراک گفت که داور دیدار با سپاهان دو پنالتی را برای تیمش نگرفته است.

به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم، رسول خطیبی پس از تساوی صفر- صفر آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان گفت: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. امروز به احترام شما در نشست خبری شرکت کردم، چون نمی‌خواهم به کسی بی‌احترامی شود و شما ناراحتی‌ام را ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل این مسئله این است که ما نمی‌توانیم صحبت کنیم و باید بحث فنی را کنار بگذاریم. ما در این بازی به لحاظ فنی از حریف سرتر بودیم.

 

وی اضافه کرد: بچه‌ها از لحاظ فوتبالی بهتر از سپاهان بازی بودند و موقعیت‌سازی هم کردند. واقعاً خسته شده‌ایم. سیدعلی داور خوب و قابل احترامی است، ولی اشتباهات داوری چقدر باید برای ما باشد؟ هیچ صحبتی نکردیم و الان هم نمی‌خواهم به کسی بی‌احترامی شود، ولی خودم خسته شده‌ام. فیلم‌های 5 هفته را ببینید و کارشناسان هم مشاهده کنند که ما در آنها ضرر کردیم. دو پنالتی در یک نیمه برای ما گرفته نشد و اگر این شرایط برعکس می‌شد، برای حریف گرفته می‌شد. نمی‌گویم عمدی بوده است. سیدعلی، داورِ باشخصیت، خوب و قابل احترامی است، اما چرا این اتفاقات فقط برای ما رخ می‌دهد؟

 

سرمربی آلومینیوم گفت: امتیازات را همین‌طوری از دست می‌دهیم. دو صحنه پنالتی رقم خورد که هر دوی آنها پنالتی بود. در حین بازی اعتراض نکردیم و گفتیم که تمرکز داور بهم نریزد، ولی بعد از بازی که صحنه‌ها را دیدیم، مشخص شد که صددرصد پنالتی بوده‌اند. ما هم فوتبال بازی کرده‌ایم و می‌فهمیم که آیا پنالتی بوده است یا نه.

 

خطیبی خاطرنشان کرد: الان همه کارشناسان بگویند که پنالتی آلومینیوم گرفته نشد، آیا این مسئله به درد من و تیمم می‌خورد؟ آقای افشاریان! بیایید و خودتان داوری کنید. داوری‌های نسل دهه 60 و 70 خیلی به مراتب بهتر از داوری‌های فعلی است. مگر می‌شود؟ 6 هفته پیاپی است که از داوری ضربه می‌خوریم. اینکه در برنامه‌های تلویزیونی بگویند این صحنه‌ها پنالتی بوده، آیا به ما امتیاز می‌دهند؟ بس است دیگر، خسته شده‌ایم.

رسول خطیبی آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رسول خطیبی آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته ۲۴ لیگ برتر/ پیروزی خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم

آفتاب‌‌نیوز :

 تیم ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف تیم آلومینیوم اراک رفت که این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید.

با این نتیجه ذوب آهن ۳۳ امتیازی شد و به رده هفتم جدول لیگ صعود کرد و طلسم نبردن درخانه را هم شکست. 

آلومینیوم اراک هم با ۳۰ امتیاز در رده دهم جدول لیگ قرار گرفت. 

داور: سعید رحیمی مقدم 

کمک داوران: حسن انتظاری، امید افخمی

کارت زرد: امیرنوری (آلومینیوم اراک) محسن آذر باد (ذوب آهن) 

کارت قرمز:

گل: فردین یوسفی (۲+۹۰)، محمد جواد محمدی (دقیقه ۷+۹۰) برای ذوب آهن

اتفاقات مهم بازی:

دقیقه ۷۷ مسابقه بازیکن ذوب آهن در محوطه جریمه سرنگون شد که مربیان این تیم اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، اما داور یکی از مربیان این تیم را با کارت زرد جریمه کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • اعتراض ذوب‌آهن به چهار تصمیم سرنوشت‌ساز
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)
  • اتهام بزرگ در لیگ برتر: داور VAR طرفدار حریف بود!
  • هفته ۲۴ لیگ برتر/ پیروزی خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • جنجال در فولادشهر: پنالتی بود آقای داور!
  • سپاهان به دنبال طلسم شکنی ۱۰ ساله/ آلومینیوم در انتظار اولین برد